Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@14:52:33 GMT

گلزار برای برای هر قسمت برنده باش چقدر می گیرد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۷۹۳۹

گلزار برای برای هر قسمت برنده باش چقدر می گیرد؟

 مرتضی میرباقری معاون سیما درباره دستمزد مجریان تلویزیون توضیحاتی را ارایه کرد و گفت این دستمزد به نسبت ماموریت برنامه و مخاطب متفاوت است.
به گزارش صدای ایران از مهر، مرتضی میرباقری معاون سیما درباره دستمزد مجریان تلویزیون و دلیل افزایش بی‌رویه این دستمزدها از طرف اسپانسرها اظهار کرد: تقریبا نوعی معادله نسبت به پرداخت دستمزدها وجود دارد، مجریان ما نسبت به ماموریت برنامه‌ای که اجرا می‌کنند و مخاطبی که دارند دستمزدی دریافت می‌کنند و براین اساس هم معیار دستمزدها سنجیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که برنامه‌ای که زیر ۱۰ درصد مخاطب دارد با برنامه‌ای که ۲۰ درصد و یا بیشتر از ۳۰ درصد مخاطب دارد در دستمزد و باقی مسایل همسان باشد.
معاون سیمای رسانه ملی در پاسخ به تفاوت قیمت دستمزدهای چهره‌هایی همچون محمدرضا گلزار، حمید گودرزی، رامبد جوان، مهران مدیری و باقی سلبریتی‌ها عنوان کرد: همه این سلبریتی‌ها چارچوبی برای دستمزد دارند و اینگونه نیست که پرداخت‌ها رها و بدون قاعده باشد. اگرچه این اسامی در دستمزد یکسان نیستند اما آنها هم براساس ضوابط و چارچوب دستمزد می‌گیرند.
میرباقری تصریح کرد: حتی اسپانسر هم با هماهنگی ما و براساس ضوابط پول پرداخت می‌کند و اگر اسپانسر برنامه‌اش موفق نباشد این دستمزدها را پرداخت نمی‌کند بنابراین آنها هم شاخص‌هایی دارند که با ما هماهنگ است.
معاون سیما در ادامه در واکنش به شایعه منتشرشده درباره دستمزد ۵۰ میلیون تومانی محمدرضا گلزار برای اجرای هر قسمت از برنامه تلویزیونی «برنده‌باش» تأکید کرد: آقای گلزار برنامه‌ای ۵۰ میلیون تومان نمی‌گیرد و آنچه که می‌گیرد براساس ضوابطی است که شبکه سه تعیین کرده است و برمبنای همین ضوابط با اسپانسر به توافق رسیده‌اند.
میرباقری درباره نقل قول منتشرشده از مسعود فراستی مبنی‌بر دریافت چک سفید امضا برای حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» هم ضمن تکذیب صدور این چک، درباره اظهارات فراستی گفت: اگر چنین مطلبی مطرح شده است نشان دهنده این است که ایشان به ما نهایت اعتماد را دارند وگرنه اینگونه نیست که رسانه ملی هر عددی را بتواند به‌عنوان دستمزد پرداخت کند. واقعیت این است که وضعیت مالی ما چندان مناسب نیست.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: گلزار برنده باش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پیشرفت باید در چهار چوب‌های فرهنگی و دینی اتفاق بیفتد، ابراز داشت: برای تحقق این مهم نیازمند به تدوین پیوست‌های فرهنگی هستیم.

وی ضمن بیان اینکه دچار تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی هستیم، افزود: برای گذار از این مرحله باید مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ریل پیشرفت استان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد، ابراز داشت: می‌توانیم در این زمینه به الگو سرآمد برای کل کشور تبدیل شویم.

میرباقری شاهرودی ضمن بیان اینکه برای تحقق این مهم تشکیل اتاق فکر با حضور هیأت‌های اندیشه ورز ضروری است، تصریح کرد: مباحث فرهنگی و دینی باید مشخص و پیشرفت و توسعه بر بستر آنها صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه الگو سرمایه داری یکی از مباحثی که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد، افزود: این الگوها باید به تدوین پیوست‌های فرهنگی منتهی شود.

کد خبر 6087766

دیگر خبرها

  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده