Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، «آنتونیو گوترش» در نشست افتتاحیه کمیته سازمان ملل در خصوص حقوق مردم فلسطین اظهار داشت: «من از اسرائیل می خواهم تا محدودیتها بر آزادی ورود و خروج کالا و افراد را لغو نماید؛ زیرا این محدودیتها تلاشهای سازمان ملل و سایر سازمانهای بشردوستانه را مختل کرده و عملاً نقشی در رفع نگرانیهای امنیتی [و ادعایی این رژیم] ندارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوترش در ادامه گفت که دو میلیون فلسطینی «همچنان در منجلاب فقر و بیکاری فزاینده گرفتار و از دسترسی به امکانات درمانی و آموزشی کافی، آب آشامیدنی و برق محروم هستند».

دبیرکل سازمان ملل خاطرنشان کرد که «مردم فلسطین بیش از نیم قرن است که در شرایط اِشغال بسر می برند و از حقوق مشروع برای تعیین سرنوشت خود محروم بوده اند. جوانان فلسطینی امید اندکی به برخورداری از آینده ای بهتر دارند».

دبیرکل سازمان ملل در پایان سخنان خود به حس عمیق بی اعتمادی در میان مردم فلسطین و تضعیف راه حل دو دولتی اشاره کرد و تأکید کرد که ادامه شهرک سازیهای رژیم صهیونیستی در مناطق اِشغالی کرانه باختری طبق حقوق بین الملل اقدامی غیرقانونی بوده و موجبات دست درازی و تجاوز به اراضی بیشتر در منطقه را فراهم می سازد.

کد خبر 4543041

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سازمان ملل متحد فلسطین کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌ های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد