Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده پیشکسوت  با بیان این که اجرا در جشنواره موسیقی فجر بهانه ای برای شاد کردن مردم ایران است، گفت: با شاد بودن ملت ایران شاد می شوم.

«اسفندیار قره باغی»، در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر درباه اجرا در جشنواره به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: اجرا به بهانه جشنواره هم که شده برای مردم  ایران شادی می آورد و من هم با شاد بودن ملت ایران شاد می شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خواننده قطعه «آمریکا آمریکا» درباره اجرای قطعات حماسی و خاطره انگیز و احساسی که در هنگام اجرای این قطعات دارد، اظهار کرد: آن احساس درونی خودم  است ، من بدین وسیله از مردم تشکر می کنم اینکه می توانم با اجرای  دوباره آن خاطرات را برای آنها تجدید کنم.


خواننده ارکستر ملی ایران در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید جشنواره موسیقی فجر پس از ۳۴ دوره جشنواره موفقی است، گفت:نه ، جشنواره موفقی نیست، چون من موزسین هستم و ایرادهای به آن دارم که مردم عادی ان ایرادها را نمی بینند.


اسفندیار قره باغی در پاسخ به این سئوال که اگر شما دوره آینده جشنواره را مدیریت کنید می توانید ایرادهای فنی را برطرف کنید، اظهار کرد: این ایرادها قابل اصلاح نیست، چون امکانات ما خیلی کم است.


وی در پاسخ به این سئوال که اجرای رهبر میهمان ارکستر ملی را چگونه دیدید ؟گفت: اجرای رهبر میهمان بر اساس قراردادهای فرهنگی ایران با کشورهای دیگر است که در همه جای دنیا امر معمولی است ، این رهبر مهمان زحمت زیادی برای اجرای امشب ارکستر ملی کشیدند دست آقای "پاشایف"درد نکند .

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حمله تروریستی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه خبرگزاری شبستان اسفندیار قره باغی جشنواره موسیقی فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود

ایوب ترک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهری و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در همین راستا با استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری به طور جد امورات خدمات شهری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم‌تر زیبا سازی و توسعه مبلمان شهری را به عنوان اولویت‌های اول خود قرار داده است.

ترک‌زاده بیان کرد: نظارت کافی بر اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد تا هم شاهد کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم و هم سرعت بالاتری را در اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 6081887

دیگر خبرها

  • «پس از» و درگیری روانی بخشی از جامعه/ تاثیر مستقیم دلار بر تئاتر
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳