Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون تکواندو اواسط هفته گذشته اقدام به معرفی کادر فنی تیم های مردان و زنان دانشجویان برای حضور در یونیورسیاد ناپل نمود. در کمال تعجب در این تیم ها نیز فریبرز عسکری و مهرو کمرانی به عنوان سرمربی مسئولیت خواهند داشت. مربیانی که هم اکنون هدایت تیم ملی را نیز برعهده دارند. 

چندی قبل نیز وحید عبداللهی به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی اضافه شد تا در کنار عسگری و بسحاق فعالیت خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی تا همین چند ماه قبل مسئولیت تیم ملی نوجوانان را در رقابتهای جهانی برعهده داشت و سال آینده نیز دوباره هدایت تیم نوجوانان را برای مسابقات قهرمانی آسیا برعهده او خواهند گذاشت.

اینکه چرا فدراسیون تکواندو در هر دوره دایره انتخاب مربیان تیم های ملی را بسته تر از قبل می کند سئوالی است که همه اهالی تکواندو بخصوص آنها که در لیگ، کلاس های آموزشی و بخش ورزش تکواندو در دانشگاه ها مربیگری می کنند مشتاقند تا جواب قانع کننده ای برای آن پیدا کنند!

سید نعمت خلیفه چند سالی است که با تیم های دانشجویان بهترین نتایج را کسب می کند و مشخص نیست چرا بی دلیل کنار گذاشته شد؟ اینکه فریبرز عسگری با تیم ملی روند خوبی را دنبال می کند هیچ شکی نیست و قصد نداریم توانایی بالای مربیان فعلی تیم ملی را زیر سئوال ببریم و برعکس به کار و نتایج آنها نیز امیدواریم. ولی چه زمانی باید به مربیان شاغل در لیگ و به نوعی سازنده هامیدان داده شود؟

در بخش بانوان نیز شاهد همین رویه هستیم و مهرو کمرانی با وجود نتایج نه چندان جالب توجه برای هر تیمی که در سطح ملی نیاز باشد مد نظر مسئولان فدراسیون قرار می گیرد. از نوجوانان گرفته تا دانشجویان و ....... ! گویی دیگر مربی در بخش بانوان فعالیت ندارد و فقط و فقط این مربی که چند سالی است نان موفقیت های «کیمیا» را می خورد، انتخاب شود. 

مربیانی که در رقابتهای مختلف داخلی توانایی های خود را به نمایش می گذارند تا کی باید نظاره گر حضور مربیان محبوب فدراسیون باشند. مربیانی که از دانشجویان به تیم ملی، از ملی به ارتشها ، از نوجوانان به بزرگسالانو ... کوچ می کنند؟ مگر قرار نبود شورای فنی در خصوص مربیان تیم ملی تصمیم بگیرد؟ سرنوشت این شورا به کجا رسید و نحوه و سازوکار انتخاب ها چگونه است؟ چرا مربیان ملی از یک باشگاه خاص انتخاب می شوند و سرپرست این باشگاه به واسطه همین انتخاب ها در تکواندو جولان می دهد و کسی جلودارش نیست؟ از این دست سئوالات در تکواندو زیاد است و متاسفانه پاسخی برای آن یافت نمی شود.

به نظر می رسد نادیده گرفتن مربیان پرتلاشی که بدون چشمداشت فعالیت می کنند به تکواندو لطمه خواهد زد و پولادگر برخلاف قولهایی که در مجمع به اهالی تکواندو داده بود همچنان روی رویه سابق خود حرکت می کنند و این برای رشته ای که در حال بازیابی بدنه از دست رفته قهرمانی است، به شدت مخرب است!

کد خبر 4540358

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند

به گزارش همشهری آنلاین نمی‌شود از لحظاتی که در راه است، فرار کرد. رفقای قدیمی و رقبای کنونی، خاطرات و خطرات، نبرد ایرانی‌ها علیه یکدیگر فرا می‌رسد، آن هم به زودی. تیم ملی فوتسال کویت با سیدمحمد ناظم الشریعه مربی ایرانی‌اش بلندپروازی می‌کند و برای راهیابی به جام جهانی دریادلانه دست به جیب شده است. آن‌ها برای چنگ زدن به رویاهایشان به یک ایرانی قناعت نکرده‌اند و تمامی دستیاران ناظم الشریعه را به خدمت گرفتند. در نیمکت کویت چهره های برجسته‌ای خواهند نشست که روزگاری با ایران سوم جهان شده بودند. آن‌ها نقشه‌کش های بزرگی هستند و مشخص نیست برای رویارویی با ایران چه خوابی دیده‌اند. کویت امشب از ساعت 21:30 به وقت ایران در اولین مسابقه دوستانه اش به مصاف عربستان سعودی می‌رود. عربستانی‌ها در فوتسال برنامه‌ریزی بلند مدت و ویژه ای را داشته‌اند و چندی پیش همراه با ایران در تورنمنت شش جانبه برزیل شرکت کردند.

آن‌ها در گروه B جام ملت های آسیا کار بسیاری دشواری را مقابل ازبکستان، عراق و استرالیا خواهند داشت. به هر حال، آندرو پلازا مربی بزرگ اسپانیایی آنجاست تا به شرایط فوتسال این کشور سامان ببخشد و طی سالیان آینده آن‌ها را به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کند. پلازا در بارسلونا به تمام عناوین ممکن دست یافت و جام دوگوش لیگ قهرمانان اروپا را هم فتح کرد. مربی مشهوری که پس از قهرمانی اروپا، جام را به بارتومئو داد و با نیش و کنایه 20000 طرفدار بارسلونا در آن برهه مواجه شد. با تمام این تفاسیر، دیدار دوستانه کویت و عربستان قطعا جالب و نتیجه آن برای ایرانی‌ها مهم خواهد بود.

ناظم الشریعه سوای هدف بزرگی که در سر می‌پروراند، خاطرات گذشته را هم در ذهنش مرور می‌کند. همان مربی که روزگاری طرفداران عجیب دوستش داشتند و مرد تاریخ‌ساز خطابش می‌کردند. می‌گویند مربی ها به دو دسته خوب و بد تقسیم نمی‌شوند، بلکه موفقیت‌شان آن‌ها را متمایز می‌کند. او همان مربی بود که قهرمان آسیا شده، ولی سکوی سومی که برای اولین بار به ارمغان آورده بود را تکرار نکرده. مربی‌ای که روزی ستایش می‌شد، آن روز بازیکن‌سالار صدایش کردند و قلم ها برایش تیز و تیزتر می‌شد. روزی که آخرین پیوند ها از همدیگر گسسته شدند. بعدها او را قربانی قلمداد کردند و برکناری‌اش را اشتباه خواندند. دستاوردش را تعریف می‌کردند، او که به علت عدم راهیابی به جمع چهار تیم جهان از کار کنار گذاشته شده، حالا ناکامی ایران در جام ملت‌های آسیا دوره قبلی را دیده و برای جریحه‌دار کردن این زخم های چاک چاک با همکاران ایرانی‌اش در تدارک طراحی نقشه بزرگی است.

مراوده فروپاشیده ناظم الشریعه و تیم ملی فوتسال ایران بازتابنده ورزش این عصر است. بدون وفاداری. بی رحم. او ماه‌ها پیش با بی مهری عجیبی روبه‌رو شد. در حالی طرفداران دیدار ایران و روسیه در لار، ناظم الشریعه را با تشویق هایشان دنبال می‌کردند، با دریغ از یک گل از سوی فدراسیون سالن مسابقات را ترک کرده. دیگر مهم نیست تاریخ فوتسال ایران با ناظم الشریعه و دستیارانش چند بار ورق می‌خورد. مهم نیست که او با ایران چه افتخاراتی را تصاحب کرده. مهم این است که کمتر از یک ماه دیگر برابر تیم ملی فوتسال ایران قرار می‌گیرد. در صف رقیب ایستاده و خط و نشان کشیده. او علیه کسانی است که روزگاری علیه موفقیت‌هایش قد علم کردند.

ایرانی‌ها آماده نبرد هستند، سیدمحمد ناظم الشریعه، میشل پطروس، حمید شاندیزی، وهاب خان احمدی و مربی بزرگی که روز گذشته به صف آن‌ها پیوسته. بله، محمد هاشم زاده.

کد خبر 840838 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • تعزیر سازنده پنجره دو جداره متقلب
  • امروز با حافظ : کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی
  • عملیات فریب در ۸۶ کیلوگرم!
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • جنجال در کشتی؛ قاسم‌پور: برخی مربیان حد و حدود خود را بدانند
  • ساعت ۱ میلیون دلاری ساخته شده از شهاب‌سنگ!
  • فیلم| بارش شدید باران در بجنورد