Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - تاکيد وزير فرهنگ و ارشد اسلامي بر تحول حوزه فرهنگ و هنر پس از پيروزي انقلاب اسلامي، تاکيد وزير امور خارجه بر خودداري مردم از داوري براساس فضاسازي هاي يک جانبه، خبر استاندار هرمزگان از سفر رئيس جمهوري و هيات همراه به اين استان در روزهاي يکشنبه و دوشنبه، تصريح سخنگوي وزارت امور خارجه بر نگاه خويشاوندي ايران به تاجيکستان، ديدار و تبادل نظر وزير خارجه روسيه با مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا پيرامون برجام، مهمترين خبرهاي 12ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي:
**********
* کرمان - ايرنا - وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: حوزه فرهنگ و هنر در حوزه هاي مختلف از جمله کتاب ، موسيقي ، رسانه و سينما به لحاظ کميت و کيفيت تحولي شگرف طي 40 سال گذشته داشته است.
* تهران - ايرنا - وزير امور خارجه با قدرداني از دلسوزي علي کريمي ملي پوش با سابقه و محبوب ايراني درخصوص نگراني از فشار بر مردم گفت: نبايد فضاسازي هاي يک جانبه را داوري کرد.
* بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان از سفر رييس جمهوري و جمعي از اعضاي هيات دولت به اين استان در روزهاي يکشنبه و دوشنبه 28 و 29 بهمن ماه خبر داد.
* اصفهان- ايرنا- قائم مقام وزير و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: هفت مجروح حادثه تروريستي زاهدان که به اصفهان منتقل شدند و پنج مجروحي که در بيمارستان زاهدان بستري هستند در شرايط پايدار و هوشياري کامل به سر مي برند.
* تهران - ايرنا- مدير برنامه ريزي پارک علم و فناوري دانشگاه شريف با اشاره به فرهنگ نادرست مديريت در کشور، تصريح کرد: مافيا در کشور اجازه رشد به شرکت هاي دانشگاهي را نمي دهد.
اخبار خارجي:
**********
* تهران - ايرنا - محمد جواد ظريف وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران و دانکن لوئيس رئيس سازمان امنيت استراليا در حاشيه کنفرانس امنيتي مونيخ با يکديگر ديدار و بر گسترش همکاري هاي دوجانبه تاکيد کردند.
* تهران - ايرنا - سخنگوي وزارت امورخارجه با بيان اينکه نگاه ايران به روابط با دولت تاجيکستان نگاه خويشاوندي است، گفت: سياست و رويکرد تهران در سال هاي بعد از استقلال اين کشور همراهي و ايستادن در کنار دولت دوشنبه بوده است.
* مسکو - ايرنا - وزير امور خارجه روسيه و مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا در حاشيه نشست امنيتي مونيخ با يکديگر در خصوص برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام تبادل نظر کردند.
* تهران-ايرنا- اعلام وضعيت فوق العاده از سوي روساي جمهور آمريکا چيز تازه اي نيست اما امضاي اخير دونالد ترامپ پاي اين تصميم به بهانه ساخت ديوار مرزي با مکزيک با همه موارد گذشته تفاوت هايي اساسي دارد.
* تهران - ايرنا - وزير امور خارجه آلمان در کنفرانس امنيتي مونيخ گفت: خواهان بازگشت به راه حل هاي چند جانبه و حفظ معاهدات بين المللي همچون برجام هستيم.
* مادريد- ايرنا- وزارت امور خارجه اکوادور با صدور بيانيه اي حمله تروريستي انتحاري در ايران را محکوم و مراتب تاسف و اندوه خود را نسبت به قربانيان اين حمله اعلام کرد.
* تهران- ايرنا- «ژان ايو لودريان» وزير امور خارجه فرانسه در کنفرانس امنيتي مونيخ گفت: کارهاي آمريکا در خاورميانه مثل راز و معما مي ماند و ما از قصد آنها سر در نمي آوريم.
* تهران- ايرنا- مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا گفت: فشار عليه برجام در سال گذشته بسيار بسيار بالا بوده و اگر تلاش هاي اتحاديه اروپا و سه قدرت اروپايي نبود، اين توافق هسته اي از بين مي رفت.
* تهران- ايرنا- رئيس کميته عالي انقلاب يمن از مردم کشورش براي شرکت در تظاهراتي با هدف محکوم کردن کنفرانس ورشو دعوت کرد.
شبد*9416*9122
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه : نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است

وزیر امور خارجه ترکیه گفت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اینکه در قدرت باقی بماند، در تلاش است منطقه را به جنگ بکشاند.

به گزارش ایسنا، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است منطقه را به جنگ بکشاند تا در قدرت بماند.

وزیر امور خارجه ترکیه افزود: «کسانی که از نتانیاهو حمایت بی قید و شرط می کنند باید در موضع خود تجدید نظر کنند.»

وی ادامه داد: «اسرائیل باید قطعنامه ۲۷۲۸ شورای امنیت را اجرا و کمک‌های بشردوستانه را وارد نوار غزه کند.»

فیدان تصریح کرد: «ما تاکید کردیم جنایات اسرائیل در غزه خطر تبدیل شدن به یک درگیری منطقه ای را به همراه دارد.»

 وزیر خارجه ترکیه این اظهارات را پس از دیدار با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دوحه پایتخت قطر مطرح کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • ترکیه : نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • این روزها «همه راه‌ها به تهران ختم می‌شود»
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیرخارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران