Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از فعالیت مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس مبارزه با موادمخدر در کشور برای شناسایی و دستگیری فروشندگان اینترنتی موادمخدر خبر داد.

به گزارش شریان نیوز، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا   درباره فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی در عین استفاده درست از آن می‌تواند به بستری برای فعالیت افراد سودجو تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت فضای مجازی به گونه‌ای است که توزیع کنندگان موادمخدر در آن فعالیت می‌کنند و با استفاده از این فضا توزیع موادمخدر را گسترش می‌دهند.

سردار زاهدیان با بیان اینکه گرایش شبکه‌های قاچاق موادمخدر در فضای مجازی بیشتر شده است، تصریح کرد: حدود یک سال است که مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس مبارزه با موادمخدر را راه‌اندازی کردیم و مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد این فضا، به دنبال شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و فروشندگان اینترنتی موادمخدر هستند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: از زمان آغاز فعالیت این مرکز تاکنون، باند‌های توزیع کننده و قاچاق موادمخدر زیادی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شناسایی، منهدم و اعضای آن‌ها دستگیر شدند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد

 سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می‌آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کار‌های خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نماد‌های فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد