Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@18:49:10 GMT

آیین رونمایی از پلاک خیابان شهید مکیان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۸۲۶۳

آیین رونمایی از پلاک خیابان شهید مکیان برگزار شد

طی مراسمی با حضور مسئولان و مردم، آیین رونمایی از پلاک خیابان شهید احمد مکیان از شهدای مدافع حرم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، این مراسم جمعه (26 بهمن) با حضور حجت الاسلام قوامی امام جمعه پردیسان، مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، مقیمی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و دیگر مسئولان و مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم در مسجد امام سجاد(ع) شهرک پردیسان قم برگزار شد که طی آن حجت الاسلام جوشقانیان به بیان ویژگی ها و رشادت های شهدا و همچنین دلاورمردی های شهدای مدافع حرم پرداخت.

 

طرح ایجاد پلاک خیابان و کوچه ها به نام شهدا، یکی از طرح های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم است که در دستور کار قرار گرفته که این پلاک به عنوان بیست و هفتمین پلاک در سطح استان قم رونمایی و نصب شد.

 

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در راستای معرفی سیره شهدا علاوه بر این اقدام، در قالب جشنواره چله سرو نیز اقدام به برگزاری برنامه های مختلف در راستای معرفی سیره شهدا کرده تا بتواند در این زمینه گام های اساسی بردارد.

 

در این مراسم از خانواده شهید مکیان تقدیر شد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی حمله تروریستی نماز جمعه حادثه تروریستی فاطمیه مدافع حرم شهید مدافع حرم شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای ویژبرنامه «زیر چتر اصفهان» به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «زیر چتر اصفهان» در این منطقه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با محوریت امامزاده ابراهیم محله سودان از سوم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: در این ویژه‌برنامه، نقل اصفهان، ورزشی پهلوانی و تئاتر در تاریخ هشتم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت اختتامیه و معرفی آثار برگزیده انجام می‌شود، افزود: نمایشگاه صنایع دستی اصفهان به دست بانوان هنرمند منطقه، برپایی غرفه کودک و بازی‌های شاد کودکانه، پخش نماهنگ اصفهان و منطقه ۹ از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی اصفهان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت این هفته و به‌منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی در این هفته از چند تن خانواده معزز شهدا و جانبازان منطقه دیدار به عمل خواهد آمد، چراکه معتقدیم دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان در مدیران شهری می‌شود.

کد خبر 747208

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود