Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@02:45:19 GMT

تصاویر| روزنامه‌های شنبه، ۲۷ بهمن

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۸۳۸۴

تصاویر| روزنامه‌های شنبه، ۲۷ بهمن

رهبر انقلاب:‌ دستگاه‌های مسئول، حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند، نمایش ضد ایرانی «ورشو» بدون نتیجه پایان یافت، سران ایران، روسیه و ترکیه بر حفظ تمامیت ارضی سوریه و کاهش تنش در ادلب توافق کردند، محکومیت جهانی اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان و از مواردی است که مطبوعات امروز به آن پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : صفحه نخست روزنامه‌های شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ را در ادامه مشاهده می‌کنید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روزنامه مطبوعات رسانه صفحه اول روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله سیستان و بلوچستان را لرزاند

زمین‌لرزۀ با قدرت ۴.۸ در مقیاس ریشتر حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل سیستان‌وبلوچستان را تکان داد.

 

منبع:مهر

دیگر خبرها