Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه سیاستگذاری در دنیا بر مبنای علمی انجام می‌شود، گفت: در تمام کشورها سیاستگذاری‌ها معمولا این است که حتما برمبنای علمی و مبنای محاسبات ارزیابی و پژوهش شده علمی انجام می‌شود که در این رابطه باید در کشور ما سیاستگذاری‌ها با حضور و اندیشه و همچنین با دست نخبگان علمی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس سیاستگذاری‌های علمی است که حکمرانی‌ها در کشور اتفاق می افتد، طبعا نتیجه برنامه ریزی‌های مبتنی بر دانش و قابل مشاهده در برنامه اجرایی و اداره امور یک مجموعه و در نهایت کلان کشور است.

غلامی اضافه کرد: در برنامه ریزی‌ها از اساتید، محققان و گروه‌های علمی در کشور باید بیشتر استفاده شود که البته این رویکرد در سال‌های اخیر بهتر شده است اما با آنچه باید اتفاق بیفتد فاصله داریم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی باید حضور بیشتری در مسائل سیاستگذاری داشته باشند چراکه در حوزه‌های بومی انتقال توانمندی به سمت برنامه ریزی‌ها قطعا بر توانمند سازی تصمیمات و محقق شدن بهتر اهداف برنامه ها کمک می‌کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات