Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، در حرم مطهر گفت: حضرتعالی پرچمدار احیای حقوق شهروندی همه مردم مسلمان بحرین اعم از شیعه و سنی هستید.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: عموم برادران اهل سنت از علاقمندان و شیفتگان مکتب اهل بیت علیهم‌السلام هستند و محبت خاندان رسول‌الله (ص) از مشترکات امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در مشهد مقدس افتخار میزبانی از زائران برادران اهل سنت را داریم و مضجع شریف رضوی ملجأ همه مسلمانان از جمله عزیزان بحرینی است.

حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد: جریان غربی و ضد اسلامی تکفیری هیچ نسبتی با آموزه‌های دینی ما ندارد و تنها برای مقابله با موج اسلام گرایی در دنیا و از بین بردن منابع مادی و معنوی مسلمانان ایجاد و تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: ما در کنار برادران اهل سنت مان در کشور‌های مختلف اسلامی در حال مقابله فرهنگی با جریان تکفیر هستیم و از هیچ کمکی به رزمندگان مسلمانی که درگیر نبرد فیزیکی با این مزدوران آمریکایی و صهیونیستی هستند دریغ نکرده ایم.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امیدوارم به‌زودی و با رفع ستم‌ها، تهدید‌ها و تضییقات، شاهد حضور سازنده شما در میان مردم مسلمان بحرین باشیم و دولت بحرین هم متوجه باشد خانه ظلم سست است و پایدار نخواهد ماند.

انتهای پیام/م

دیدار حجت الاسلام رئیسی با شیخ عیسی قاسم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان دو ملت ایران و پاکستان زمینه‌ساز تعمیق روابط دو کشور است
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخیتمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است