Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مقیمی در حاشیه رونمایی از پلاک خیابان شهید مکیان که جمعه شب در قم برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قم گفت: در ابتدا باید یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشته که اگر رشادت های این عزیزان نبود، نمی توانستیم امروز در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: همچنین یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی در زاهدان را گرامی می داریم که این تروریست های بزدل باید بدانند همانگونه که امام راحل فرمودند بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شوند، این اقدامات آنها موجب اتحاد و گسترش روحیه شهادت طلبی در میان نسل جوان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح پلاک خیابان ها و کوچه های شهر به نام شهدا گفت: این طرحی است که در سازمان دنبال می کنیم و هدفمان هم این است که بتوانیم فضای شهر همواره معطر به نام و یاد شهدا بوده و از سوی دیگر نسل جوان با سیره شهدا آشنا شوند.

مقیمی گفت: تاکنون در بیست و شش کوچه و خیابان طرح پلاک نام شهدا اجرایی شده که امشب بیست و هفتمین خیابان نیز به نام شهید احمد مکیان از شهدای مدافع حرم انجام شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: دو پلاک شهید دیگر نیز به نام شهید قلی زاده و شهید دهقان در شهرک پردیسان رونمایی می شود تا از این طریق در جای جای شهر، این طرح معنوی را دنبال کرده باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام راحل شهرداری قم نسل جوان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر

حداقل عرض گذر کوچه و خیابان هر شهر طبق ضوابط شهرداری و راه سازی تعیین می‌شود، اما حداقل عرض گذر کوچه و خیابان کمتر از حداقل ۶ متر نباید باشد تا هنگام وقوع حوادث به طور مثال خودرو‌های آتش نشانی و دیگر خودرو‌های امدادرسانی بتوانند از گذر عبور کنند.

این نکته ساکنان کوچه شریف واقع در محله تاریخی قاضی شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان را دغدغه‌مند کرده است. در این کوچه که عقب نشینی ساختمان باید انجام شود به گفته شهروند خبرنگار برخی انجام نشده و گذر باریکی را به ارمغان آوردند.

از سوی دیگر دالان و حوضخانه خانه تاریخی کرباسی‌ها که یکی از اماکن تاریخی این محله و شهر محسوب می‌شود بدون احیا و مرمت به حال خود رها شده و به فراموشی سپرده شده است.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

وقتی شهروند خبرنگار ما راوی مشکلات گلپایگان شد

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده است