Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی از ۲ جلسه فوق العاده در این کمیسیون در هفته جاری خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، حشمت الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از جلسات فوق العاده این کمیسیون درباره حادثه تروریستی  زاهدان و بودجه انسداد مرزها خبر داد و گفت:این جلسات روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل برگزاری  جلسات صحن مجلس برای بررسی لایحه بودجه سال 98 عملاٌ کمیسیون‌های تخصصی پارلمان تشکیل نمی‌شود، ادامه داد: به همین دلیل کمیسیون تصمیم گرفت در روزهای یاد شده جلساتی را به صورت فوق‌العاده درباره موضوعات پیش آمده با مسئولان ذی ربط داشته باشد.

نماینده اسلام آباد غرب در مجلس درباره جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره بودجه  انسداد مرزها، اظهار داشت: پیش از تدوین لایحه بودجه سال 98 اعضای کمیسیون جلساتی را با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در این زمینه داشتند و نکاتی در این زمینه اعلام شد و تلاش می‌شود در جلسه فوق العاده کمیسیون و پیش از بررسی بودجه در صحن پارلمان تصمیم مقتضی درباره بودجه اختصاصی به مرزها اتخاذ شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمله تروریستی زاهدان قدس آنلاین کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد

حمدالله فطرت، معاون سخنگوی طالبان گفت: حفاظت از مرزها و انجام تمرینات نظامی در مرزها بر عهده کشورهای مربوط است. اما از سوی افغانستان به همه همسایگان و کشورهای منطقه اطمینان می‌دهیم که خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد. 

ظاهرا این سخنان در واکنش به رزمایش مشترک نظامیان روسیه و تاجیکستان در نزدیک مرز افغانستان ابراز شده است.

نیروهای نظامی دو کشور، روز دوشنبه رزمایش نظامی چهار روزه‌ای را در نزدیکی مرز افغانستان آغاز کردند. این رزمایش در منطقه ختلان تاجیکستان برگزار شده‌است.

وزرات دفاع روسیه با انتشار خبرنامه‌ای گفته‌است که نیروهای نظامی این کشور همراه با نیروهای تاجیکستان راه‌های به کار گیری واحدهای نظامی برای نابودی باندهای تروریستی را تمرین می‌کنند.

در خبرنامه همچنین تأکید شده که هدف این رزمایش مشترک آماده سازی واحدهای نظامی برای انجام وظایف در مناطق کوهستانی و از بین بردن گروه های مسلح غیرقانونی است که از مرزها نفوذ کرده‌اند.

رزمایش مشترک نظامیان روسیه و تاجیکستان چند هفته پس از حمله ‌مرگبار به محل برگزاری کنسرت موسیقی در حومه مسکو که جان بیش از ۱۳۰ نفر را گرفت، برگزار شده‌ است.

گروه داعش مسئولیت آن حمله را به عهده گرفت.

روسیه چهار نفر شهروند تاجیکستان را بازداشت کرده و مدعی است که آنها عاملان این حمله بودند.

این اولین باری نیست که نیروهای روسی و متحدان‌شان در نزدیکی مرز افغانستان تمرین نظامی برگزار می‌کنند.

در اکتبر سال ۲۰۲۱ بلافاصله پس از به قدرت رسیدن طالبان، نیروهای مسلح شش کشور عضو «پیمان امنیت جمعی» در مناطق مرزی تاجیکستان رزمایش نظامی برگزار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود