Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:01:57 GMT

یزد| ورزشی که برای مادیات و پول باشد بی‌فایده است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۸۸۱۸

یزد| ورزشی که برای مادیات و پول باشد بی‌فایده است

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه ورزشی که برای مادیات و پول باشد بی‌فایده است گفت: هدف ورزشکار باید خدمت به مردم و رضای خدای متعال باشد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی دقایقی قبل در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی استان که در سالن همایشات هلال احمر یزد برگزار شد با اشاره به اینکه وقتی نامی از انقلاب برده می‌شود، معنای آن یک حرکت به پیش است اظهار داشت: انقلاب یک تحرک، یک دگرگونی و یک حرکت بزرگ است و زمانی انقلاب، انقلاب است که انسان از یک مرحله نامناسب به‌سمت مدارج عالی و بهتر حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: انسان برای پیشرفت باید سنگرهای محکمی را از پیش‌روی خود بردارد و جنبش و خروشی نسبت به آینده داشته باشد تا به مقصود خود دست یابد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه کمال‌طلبی فطرت انسان است گفت: هیچ کس از عقب گردی خوشش نمی‌آید و اگر به سمت گذشته بازگردد ناراحت می‌شود چون انسان کمال طلب است و این کمال هیچ‌گاه تمام شدنی نیست.

وی تصریح کرد: گاهی انسان راه‌های رسیدن به کمال را اشتباه طی می‌کند و فکر می‌کند که کمال شخص در پول و مادیات و ریاست است.

چهارمحال و بختیاری| زیرساخت‌های ورزشی در کشور 32 برابر افزایش یافته استبرگزاری نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش در قصر شیرینسرانه فضای ورزشی استان بوشهر به 1.14 مترمربع افزایش یافت

ناصری یزدی با اشاره به اینکه کمال یعنی حرکت به سوی کمال مطلق که آن هم یعنی رسیدن به خدای متعال است افزود: کمال یعنی سوق به سمت خوبی‌ها، تلاش کردن‌ها، خدمت کردن‌ها و اطاعت خدا کردن و اینکه هر کس در این مسیر حرکت کند هیچ‌گاه اشباع نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: انسان اگر خلاف و گناهی انجام دهد چون برخلاف فطرش عمل کرده است عذاب وجدان خواهد داشت ولی وقتی این کار را ادامه داد، برایش عادی می‌شود و دست به گناهان بزرگتری می‌زند که سبب نابودی فرد نیز خواهد شد.

امام جمعه یزد یکی از حرکت‌ها برای رسیدن به کمال را پرداختن به امر ورزش دانست و اضافه کرد: ورزش یعنی درست کردن ساختار بدن انسان که از اهمیت بسیار برخوردار است چون هر چه بدن انسان قوی‌تر و ابزاری که با آن کار می‌شود بهتر باشد رشدش بیشتر و بهتر خواهد بود و اثرات مثبت‌تری در پی دارد.

وی به اهمیت پرداختن به امر ورزش اشاره کرد و افزود: بسیاری هستند که بدن‌های آراسته‌ای دارند ولی چون فکر آماده ندارند نمی‌توانند تولید و نوآوری داشته باشند و در مقابل شرایط سختی که برای کشورش به وجود می‌آید نمی‌تواند مبارزه کند.

ناصری یزدی اظهار داشت: وقتی فردی به ورزش بپردازد بدون شک به سمت نابودی و خلاف نخواهد رفت و آنگاه است که اگر فکرش رشد کند و روحیه ورزشکاری قوی داشته باشد، انقلابی بزرگ در آن صورت خواهد گرفت و می‌تواند ورزشکار ایثارگری باشد که اخلاق نیک و خوب خود را برای جهانیان عرضه کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه اگر در ورزش یک هدف بزرگ داشته باشید، اثر بخش خواهد بود گفت: اگر ورزش بی هدف باشد فایده‌ای نخواهد داشت ولی هدف در ورزش، سبب پیشرفت فرد و کشور شود.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: کار بی هدف بی فایده است و خسته کردن فرد در هر زمینه‌ای است که سبب معطل شدن افراد دیگر و عدم سود رسانی فرد به جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در ورزش مردانگی و وجدان انسان، رشد و صفات فرد به سمت پیشرفت سوق می‌یابد تصریح کرد: ورزشکاران قدیم از خود گذشته بودند و وقتی ورزششان به پایان می‌رسید، برای کمک به دیگران حرکت می‌کرد و هدف والا داشت و این در حالی است که امروزه هدف‌ها پوچ شده و فرد برای پول به دست آوردن ورزش می‌کند که سبک جالب و جذابی نیست.

وی اذعان داشت: هدف ورزشکاران باید رشد و حرکت به سوی خدا، خدمت به مردم و رضای پروردگار باشد تا ورزش را ارزشمند سازد و فکر و اندیشه انسان زنده و احیا و آنگاه فرد می‌تواند به سمت رشد و پیشرفت حرکت کند.

انتهای پیام/ن

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری