Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@01:28:21 GMT

توزيع مرغ گرم در قزوين آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۸۹۱۶

توزيع مرغ گرم در قزوين آغاز شد

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - مدير توسعه بازرگاني سازمان جهاد کشاورزي قزوين گفت: توزيع گوشت مرغ گرم با نرخ مصوب ستاد تنظيم بازار (هرکيلو 115 هزار ريال) در استان آغاز شد.

شهرام رحماني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اين اساس روزانه 50 تن مرغ گرم در استان توزيع مي شود.
مدير توسعه بازرگاني سازمان جهاد کشاورزي قزوين با بيان اينکه عرضه اين گوشت با هدف کنترل قيمت مرغ در بازار انجام مي شود، اظهار داشت: اين مقدار گوشت سفيد که به صورت روزانه عرضه مي شود، هم اکنون در فروشگاه هاي زنجيره اي و تعاوني مصرف در حال توزيع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مسئول با بيان اينکه شهروندان بايد توجه داشته باشند که عرضه مرغ گرم با نرخ ستاد تنظيم بازار به صورت روزانه تا اطلاع ثانوي ادامه خواهد داشت بنابراين آنها بايد به مقدار مورد نياز خود از فروشگاه ها مرغ خريداري کنند تا با اين اقدام ديگر مصرف کنندگان نيز قادر به تهيه اين محصول باشند،گفت: نرخ هرکيلوگرم مرغ گرم مصوب ستاد تنظيم بازار 115 هزار ريال تعيين شده است.
مدير توسعه بازرگاني سازمان جهاد کشاورزي قزوين اظهار داشت: اميدواريم با عرضه مداوم گوشت سفيد و قرمز با نرخ مصوب ستاد تنظيم بازار، قيمت اين محصولات کاهش يابد.
از ابتداي امسال تاکنون بيش از 1600 تن گوشت سفيد و قرمز به شکل گرم و منجمد با نرخ مصوب ستاد تنظيم بازار کالاهاي اساسي در نقاط مختلف استان توزيع شده است.
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم

تین نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه مسئولیت نهایی درخصوص افزایش قیمت بلیط هواپیماها بر عهده ستاد تنظیم بازار است، گفت: منتظریم نهایی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت درخصوص افزایش قیمت بلیط هواپیماها عنوان کرد: تا الان که در خدمت شما هستم و هنوز رأی دیوان عدالت اداری مشخص نیست، مسئولیت نهایی بر عهده ستاد تنظیم بازار است شورای عالی هواپیمایی پیشنهادی را تنظیم و به ستاد تنظیم بازار ارسال کرده است و منتظریم نهایی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت