Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های مساجد کردستان در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در جمع اصحاب رسانه استان گفت: مرحله شهرستانی سیزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال با حضور هزار و 400 شرکت کننده در 10 شهرستان استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامل گلباغی ادامه داد: 75 نفر از منتخبین این مرحله شامل 45 برادر و 30 خواهر به مرحله استانی راه یافتند که امروز در رشته های قرائت تحقیق، حفظ کل، قرائت ترتیل، حفظ جزء 30، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به داوران مرحله استانی این دوره از مسابقات عنوان کرد: داوران بخش برادران مرحله استانی این مسابقات متشکل از اسماعیل تمهیدی، حسین عبدالملکی و منوچهر گرامیان و داوری بخش خواهران را نیز شایسته درویشی، زهرا منبری، ناهید شریفی و شهلا حسین پناهی عهده دار بودند.

گلباغی همچنین گفت: برای نخستین بار در این دوره از مسابقات بخشی هم به گروه سنی زیر 16 سال اختصاص پیدا کرده که این مهم در راستای کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در سایر مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان با بیان اینکه حضور کودکان و نوجوانان در مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان کردستان بسیار چشمگیر بود، افزود: کودکانی که از نقاط مختلف روستایی و شهری به این دوره از مسابقات راه پیدا کرده بودند، همراه والدین خود در محل برگزاری مسابقه حضور یافتند.

وی اضافه شدن رشته های هنری را از تفاوت های این دوره از مسابقات اعلام کرد و خاطر نشان کرد: در رشته نقاشی هنوز فرصت ارسال آثار وجود دارد و علاقمندان تا 30 بهمن می توانند نقاشی های خود را با موضوع قرآنی ارسال کنند.

وی یادآورشد: 14 نفر برگزیده مرحله استانی هم به مرحله کشوری این دوره از مسابقات که در خراسان رضوی اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، راه پیدا می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان مسابقات قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان برگزار می‌شود.
اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌ها و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است که روز دوم اردیبهشت از ساعت  ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس به صورت برخط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد