Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده در سفری یک‌روزه امروز(شنبه،۲۷ بهمن) مهمان گیلان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «معصومه ابتکار» معاون ریاست‌جمهوری در امرو بانوان و خانوادی امروز(شنبه، ۲۷ بهمن) در سفری یک روزه به گیلان آمده و با بانوان فعال این استان دیدار می‌کند.

 

دیدار با آیت الله « رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نخستین برنامه وی در این سفر است، نشست با زنان فعال اقتصادی و کارآفرین گیلان، حضور در شورای اداری استان و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان و حضور در نشست گفتگوی ملی خانواده از برنامه‌های سفر ابتکار به گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه از اورژانس اجتماعی بازدید کرده و نشست با مسئولان قضایی گیلان در زندان لاکان رشت را در سفر یک روزه خود خواهد داشت.

 

گفتنی است، پیش از این، سفر ابتکار در دهه فجر به گیلان به‌دلیل نامساعد بودن شرایط جوی لغو شده بود.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حمله تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حادثه تروریستی انقلاب اسلامی نماز جمعه وزیر ارشاد راهپیمایی گفتگوی ملی خانواده معاون رئیس جمهور در امور بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید

کار ملی‌پوشان بانوی هاکی سالنی کشورمان در اسکو آغاز خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، ششمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی شهرستان اسکوی آذربایجان شرقی از نهم تا چهاردهم فروردین 1403 برگزار می‌شود.

در این اردو که آغاز کار تیم ملی در سال جدید خواهد بود، 20 بازیکن تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام خواهند داد.

آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی از 6 فروردین

تیم ملی هاکی سالنی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را در اختیار دارد، خود را جهت حضور قدرتمند و ایستادن روی سکو در مسابقات آسیایی پیش رو که به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و انتخابی جام جهانی نیز به شمار می‌رود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان
  • جشن شادمانی روزه داران مراغه‌ای درمیلاد امام حسن مجتبی (ع)
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • شعرخوانی شاعر گیلانی در وصف «مادر»
  • شالیکاران گیلانی لایروبی انهار را جدی بگیرند