Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@15:01:46 GMT

برگزاری دوره جهاد تحول در دانشگاه شهید رجایی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۰۰۶

برگزاری دوره جهاد تحول در دانشگاه شهید رجایی

دوره جهاد تحول در سه بازده زمانی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمدحسین مددی، دانشجوی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و از مسئولان برگزاری دوره "جهاد تحول"، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، از برگزاری این دوره در دانشگاه شهید رجایی خبر داد و گفت: دوره جهاد تحول با پشتیبانی مسئولان نهاد نمایندگی، عزم جهادی مسئولان دانشگاه و حضور اساتید صاحب نامی چون، حجت‌الاسلام پناهیان، رحیم‌پور ازغدی، محمدی، حجت الاسلام ذوعلم، فرشیدی، فرحانی، کعبی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با الهام از مبانی نظری سند تحول بنیادین و سرفصل‌هایی چون «چیستی، چرایی و چگونگی تربیت»، «اصالت فرهنگ وتربیت»، «فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی»، «نظام تربیتی در اسلام»، «نگاه انتقادی به فلسفه تعلیم و تربیت غرب»، «اخلاق معلمی» و ... در دو بازه زمانی 24 تا 26 بهمن‌ماه و اول تا سوم اسفند ماه 97 و یک دوره مطالعات مجازی، در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و افزود: دوره مذکور با دو هدف، تحقق دانشگاه اسلامی و تمدن اسلامی، با ملاحظه مقدورات و دغدغه‌های اصیل دانشجویی، خط مشی انقلابی خود را بر اساس آموزه‌ها و معارف جامعه‌ساز اسلام  و ارتقای عزم دینی و توان جهاد علمی-فرهنگی دانشجو‌ معلمان، دنبال می‌کند.

مرکز رشد جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از دانشجویان ایده پرداز حمایت می‌کنددعوت بسیج اساتید از نخبگان و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمندعوت نهادهای علمی و دانشگاهی برای حضور در جشن چهل‌سالگی انقلاب

 

مددی یادآور شد: این دوره می‌تواند به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ برای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی و به عنوان یک الگوی فاخر و یک ساختار پیشرو در عرصه تعلیم و تربیت معرفت‌بنیان شناخته شود که قطعا نویدبخش آینده‌ای درخشان‌تر برای دانشگاه و کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان زارچ: دوره آموزشی مدیریت آفات پسته با حضور عسگری به عنوان مدرس و جمعی از بهره برداران در چرخاب کهنه شهرستان زارچ برگزار شد.

 

 باتوجه به نصب تله فرمونی چوبخوار جهت ردیابی و پایش تله‌ها به صورت هفتگی و تشخیص زمان پیک آفت و بازدید‌های میدانی توسط کارشناسان تولیدات گیاهی و مشاهده آفات پسته در این راستا دوره آموزشی مدیریت آفات پسته برگزار شد.

 

در این کلاس که با استقبال باغداران همراه بود، راهکار‌های تشخیص، پایش و مدیریت آفات مهم پسته از جمله چوبخوار، سنک، گوموزو... ارائه شد، همچنین، توصیه‌های کاربردی برای اعمال مدیریت یکپارچه آفات با استفاده از روش‌های زراعی و شیمیایی و نکاتی در مورد تغذیه به باغداران ارائه گردید.

 

هادی کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ اظهار کرد: این اقدامات در راستای حمایت از باغداران و افزایش تولید پایدار محصول پسته در این منطقه صورت گرفته است، امیدواریم با همکاری باغداران و اجرای به‌موقع اقدامات مدیریتی، بتوانیم از خسارات ناشی از آفات پسته جلوگیری کنیم.

دیگر خبرها

  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان