Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، فرید سجاد حسینی بازیگر سریال "لحظه گرگ و میش" درباره داستان این مجموعه گفت: فیلمنامه این سریال را خانم مونا انوری‌زاده نوشته است و با صحبت‌هایی که با آقای همایون اسعدیان (کارگردان) مجموعه داشتند، مبنا بر این بود که نگاه بی‌طرفانه در تعریف جنگ داشته باشیم و احساسات و تمایلات خود را که دوست داریم هر لحظه پیروز جنگ باشیم را کنار بگذاریم؛ البته در پایان جنگ ما پیروز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد حسینی که خود کارگردان است درباره معیار تولید یک سریال دفاع مقدس موفق که می‌تواند در جذب مخاطب درست عمل کند، گفت: عناصر زیادی در این زمینه دخیل هستند که می‌توان از بیان صادقانه و درست‌گویی وقایع نام برد. همچنین باید به فرار از شعارها و بایدها و نبایدها در این راستا اشاره کرد. ما باید در نظر بگیریم که در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و نمی‌توانیم از برخی مقررات و خط قرمزها عبور کنیم؛ البته می‌توان برای نشان دادن برخی مسائل از ترفندهایی استفاده کرد؛ برای مثال خواهر و برادری در این سریال نمی‌توانند موقع وداع همدیگر را در آغوش بگیرند و در فضای این سریال آقای اسعدیان ترفند قشنگی برای این کار ایجاد کرد.

او درباره اینکه سریال «لحظه گرگ و میش» نگاه واقع‌بینانه‌ای به دوران دفاع مقدس داشته است، اظهار کرد: این سریال جنگ را تا زمانی که به ثمر می‌رسد و پیروز می‌شویم را با تمام سختی‌ها و تلخ‌کامی‌هایش به شکل صمیمانه و خوب تصویر کرده است.

سجادی حسینی درباره بازیگران تازه‌کاری که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند، بیان کرد: ما در «لحظه گرگ و میش» بازیگران جدید نداشتیم اما برخی کم‌تجربه بودند؛ البته نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و آقای اسعدیان هم آن‌ها را به خوبی هدایت کردند.

او ادامه داد: مردم ما سلیقه خود را دارند و در یک شرایط خاص اجتماعی زندگی می‌کنند و میزان توقع‌شان هم بی‌بند و بار و پراکنده نیست به همین دلیل این سریال توانست مخاطب را جذب کند و بسیاری این سریال را دوست دارند، آن را دنبال و یا نفی و تأیید می‌کنند. قصه این سریال فراز و فرودهایی دارد، حتی برخی از بینندگان از تعداد زیاد مرگ و میرهای این سریال دلشان گرفته است.

سجادی حسینی خاطرنشان کرد: خوش ساخت بودن، بازی و دکور واقع‌گرایانه، صحنه‌های درست، کارگردانی خوب و بیان صادقانه در جذب مخاطب برای این سریال تأثیر داشته است.

او با بیان اینکه سریال «لحظه گرگ و میش» ۵۰ قسمت است و حدوداً تا اواسط اسفند ماه به روی آنتن می‌رود، گفت: من نمی‌دانم برای قصه این سریال از چه منابعی استفاده شده اما می‌دانم که به طور کامل تحقیق کرده‌اند و زحمت کشیده شده است. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جنگ سریال پارس راز بازیگر پارس نیوز لحظه گرگ و میش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی پس از بازگشت کاروان تیم ملی ایران از ترکمنستان و کسب پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم در دیدار برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. موفق شدیم بازی سختی را با پیروزی پشت سربگذاریم. این بازی روی چمن فوق العاده سخت برگزار شد. تیم دیدار نسبت به بازی‌های قبل سخت و متفاوت بود.

گلر تیم ملی در واکنش به ثبت ششمین کلین شیت‌اش در تیم ملی گفت: امسال خیلی تلاش کردم در باشگاه موفق باشم ولی برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم، از امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

حسینی در ادامه در مورد شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی توضیح داد: ما در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی داشتیم، بعضی انتقادات وجود دارد که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

سنگربان تیم ملی در پایان در مورد حضور بازیکنان جوان مانند آرشا شکوری در تیم ملی گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را تغییر دهید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. قلعه‌نویی هم فکر کنم اولین‌بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

کد خبر 6063690

دیگر خبرها

  • دانلود قسمت ۱۵ سریال گناه فرشته قسمت پانزدهم
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • ویدیوی کاظم صدیقی درباره استغفار که پربیننده شد!
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • سیدحسین حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت