Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:29:49 GMT

۱۰ هزار واحد خونی در ایلام اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۰۷۷

۱۰ هزار واحد خونی در ایلام اهدا شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام ،مهدی اکبری دهبالایی مدیرکل انتقال خون ایلام گفت:  در ۹ ماهه امسال ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد اهدا خون در استان اهدا شده است.

 اکبری افزود: این مقدار واحد خون شامل ۱۵ هزار مراجعه‌ای می‌شود که هم استانی‌ها به اداره کل انتقال خون استان داشتند، که از این مقدار ۷۰ درصد این افراد اهدا کنندگان مسمتر خون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال میزان اهدا خون نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد داشته است، اما باید این آمار بیشتر شود چرا که مراکز درمانی جدیدتری در سطح استان راه اندازی شده است.

اکبری بیان داشت: تلاش برای افزایش میزان اهدا خون و رفع نیاز بیماران به فرآورده‌های خون زمینه ایجاد اولین مرکز ثابت خونگیری را در شهرستان‌ها فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/با

افزایش  هفت درصدی میزان اهدا خون در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین

                                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ داریوش امانی در نشست هماهنگی اربعین حسینی مرز مهران اظهار داشت: سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری بویژه ترمینال برکت و پایانه شهید سلیمانی، سایبان‌ها ، دوربین‌ها و تجهیزات برای خدمات رسانی به زائران در استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم اربعین امسال را با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار کنیم افزود: پیگیر واردات اتوبوس با توجه به کمبود ناوگان هستیم چرا که در حوزه حمل و نقل غیر از ایام اربعین برخی استان‌ها مثل ایلام با مشکل مواجه هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه عنوان کرد: سال گذشته بصورت میانگین بیشترین معطلی زائران برای انتقال ۲ ساعت بوده که امسال تلاش میکنیم این میانگین کاهش یابد.

امانی همچنین اضافه کرد: امسال با دولت عراق مذاکرات خوبی برای استقبال از سایر مرز‌های زمینی کشور غیر از مرز مهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون