Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست کار گروه واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی گفت: بیش از ۹۸ درصد فعالیت‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بصورت برون سپاری انجام می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های سوادآموزی در ۳ دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم از طریق واگذاری به مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این فعالیت‌ها از طریق واگذاری به ۱۰ مؤسسه و تشکل‌های مردم نهاد در طول سال انجام و ۲ درصد باقی مانده با مشارکت برخی معلمان محقق می‌شود.

وی گفت: در قالب این واگذاری فعالیت ۱۶ مرکز یادگیری محلی نیز واگذار شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: بیش از ۹۳ درصد حجم واگذاری برای جذب بی سوادان در استان به میزان ۵ هزار و ۱۰۰ نفر محقق شده است.

سید حمدالله خواهش نیک  افزود: پوشش دوره‌های تحکیم و انتقال در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ درصد است.

وی گفت: هم اکنون اسامی بی سوادان ۱۰ تا ۶۰ سال عشایر در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته وبه محض باز شدن سامانه ثبت نام از آن‌ها آغاز خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: براساس قرارداد با مؤسسات برای سوادآموزان از ۳ تا ۲۱ سال روز در ماه بیمه واریز می‌شود.

 انتهای پیام/غ

واگذاری دوره های سواد آموزی به موسسه ها و تشکل های مردمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در استان، بیشترین بارش در ایستگاه‌های باران سنجی طسوج در شهرستان چرام به میزان ۱۳۳۰ میلی متر گزارش شد.

وی با بیان اینکه در ایستگاه دشت روم بویراحمد نیز ۱۲۰۰ میلی متر بارش به ثبت رسید، گفت: میانگین بارش استان به حدود ۶۴۰ میلی متر در سال آبی جاری رسید.

مصلح تصریح کرد: در خصوص سدهای استان نیز، سد کوثر ۱۰۰ درصد پر و سرریز شد، سد چم شیر ۷۰۰ میلیون متر مکعب گنجایش دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب سیلاب را مهار کرده است.

وی افزود: سد شاه قاسم یاسوج نیز با ظرفیت ۹ میلیون متر مکعبی در حال تکمیل شدن است و در همین هفته سر ریز خواهد شد.

مصلح اظهار داشت: میانگین بارش استان ۵.۶ درصد افزایش بارش را نسبت به گذشته داشته و در سد چم شیر نیز حجم آب سد به ۷۰۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

کد خبر 6087553

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین