Web Analytics Made Easy - Statcounter

«زینب رمضانی» خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر بخش گزارش جشنواره ملی آیات و رسانه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، اختتامیه جشنواره ملی آیات و رسانه با حضور خبرنگاران و مسئولان کشوری و استانی (25 بهمن) در سالن خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش سرمقاله و یادداشت از آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه، لعیا نورانی زنوز از پایگاه خبری نای قلم رتبه اول را به دست آورد و شفیع بهرامیان از ارومیه و از دو هفته‌نامه جاده تجارت به رتبه دوم رسید.

 

در بخش خبر، از ارومیه توحید محمودپور از خبرگزاری ایرنا رتبه نخست را کسب کرد و در همین بخش طاهره زینالی از خبرگزاری رسا دوم شد.

 

در بخش مقاله نیز از آذربایجان‌غربی و شهر ماکو رضا منصرف از هفته‌نامه آوای ماکو برگزیده شد.

 

در بخش تیتر از استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه و از پایگاه خبری نای قلم بهرنگ منتخبی و از خبرگزاری جمهوری اسلامی، توحید محمودپور به ترتیب اول و دوم شدند.

 

در بخش گزارش این جشنواره، از خراسان جنوبی و از خبرگزاری شبستان زینب رمضانی حائز رتبه برتر شد و نیز از ارومیه و خبرگزاری ایرنا، طاهره نویدآرین دوم شد.

 

در بخش مصاحبه، لوح تقدیر و تندیس جشنواره آیات و رسانه به مهدی احمدی از خبرگزاری فارس استان تهران رسید و از روزنامه چهره، در استان اصفهان نیز سمیه مصور دوم شد.

 

در بخش عکس خبری از استان سمنان علی آبک از خبرگزاری فارس لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را دریافت کرد و از آذربایجان‌غربی و شهر مهاباد، رحیم بایزیدی از خبرگزاری ایرنا به مقام دوم دست یافت.

 

در بخش ستون ویژه قرآن، از آذربایجان‌غربی و هفته‌نامه عهد، ساقی نصیری و بهزاد یوسفی از روزنامه آبشار به ترتیب اول و دوم شدند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه انقلاب اسلامی راهپیمایی نماز جمعه وزیر ارشاد جشنواره ملی آیات و رسانه اذربایجان غربی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد