Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، این جشنواره با تمرکز بر هنر ایرانی اسلامی و تکیه ‌بر حرفه سوزن‌ دوزی اصیل و ناب بلوچی از امروز تا 28 بهمن ماه دایر است.

در این جشنواره علاوه بر صنعتگران استان سیستان وبلوچستان وکشور، صنعتگرانی از آسیا تا اروپا نیز شرکت کرده اند.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی جشنواره مد و لباس جهان مد آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی در بخش مسابقه و فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه‌کنندگی مجید رضابالا در بخش خارج از مسابقه هشتمین دوره از جشنواره فیلم بریکس نمایش داده می‌شوند که از بخش‌های چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو است.

«بعد از رفتن» روایتی از فراق یک عشق گمشده است؛ آرش بریده از خانه و خانواده، پس از سال‌ها بی‌خبری ردی از عشق رفته‌اش می‌یابدکه آرامش زندگی او را برهم می‌ریزد و بهانه‌ای می‌شود برای بازگشت؛ صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی‌سام، پانته‌آ پناهی‌ها، بهرام شاه‌محمدلو، احترام برومند و روشنک گرامی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

«روایت ناتمام سیما»، نیز داستان زندگی دکتر آرش سیمین است که زندگی موفقی دارد، اما پخش یک خبر در فضای مجازی، شرایط خانوادگی او را دستخوش تغییر می‌کند؛ حامد کمیلی، آزاده صمدی، مهران احمدی، مسعود کرامتی و غزل شاکری، بازیگران فیلم «روایت ناتمام سیما» هستند.

بنا به اعلام معاونت امور بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی، جشنواره فیلم بریکس، از بخش‌های چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو است که امسال هشتمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد. این رویداد نخستین حضور بین‌المللی فیلم «بعد از رفتن» و دومین حضور فیلم «روایت ناتمام سیما» بعد از فستیوال بین المللی هند (گوآ) است.

هشتمین جشنواره فیلم «بریکس» از ۱۹ تا ۲۳ آوریل (سی و یکم فروردین تا چهارم اردیبهشت) به میزبانی شهر مسکو برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت
  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو
  • حضور «ببعی» و «کارتونی ها» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو
  • «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
  • «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
  • برگزاری پنل تخصصی قلب با حضور متخصصان ۷ کشور دنیا در مشهد