Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي گفت: 78 شاخص اصلي امسال در شهرک هاي صنعتي اين استان برنامه ريزي شده که ضريب عملکري 40 شاخص بيش از 80 درصد دارند.

«مصطفي آمره» روز شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: 22 مورد از اين شاخص ها مربوط به صنايع کوچک، هشت شاخص در بخش فني، سه شاخص برنامه ريزي، سه مورد بهداشت، ايمني و محيط زيست و چهار شاخص نيز در بخش پشتيباني شهرک هاي صنعتي استان مرکزي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: 29 شاخص شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي عملکرد متغير داشته اند که هفت مورد آن در بخش صنايع کوچک، هشت شاخص در بخش برنامه ريزي، 6 مورد در بخش فني، سه شاخص در بخش بهداشت، ايمني و محيط زيست، چهار مورد در بخش پشتيباني و يک شاخص نيز در بخش حقوقي است.
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي اظهار داشت: 9 مورد از شاخص هاي برنامه ريزي شده اين نهاد عملکردي نداشته اند که دلايل آن در دست بررسي است.
آمره بيان کرد: ميانگين تحقق شاخص هاي شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي 60 درصد است که با توجه يه اينکه بخش عمده اي از فعاليت اين نهاد در پايان سال انجام مي شود، پيش بيني مي شود ميانگين دستيابي به آن ها به 80 درصد برسد.
وي ادامه داد: با وجود شرايط تحريم و مشکلات اقتصادي، وضعيت شماري از واحدهاي توليدي صنايع کوچک مستقر در شهرک ها و نواحي صنعتي استان مرکزي مطلوب ارزيابي مي شود و تا کنون بيش از 30 درصد از صادرات حدود 800 ميليون دلاري اين استان از بخش صنايع کوچک است.
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي بيان کرد: ايجاد يکهزار و 500 فرصت شغلي امسال در شهرک هاي صنعتي هدفگداري شده که تا کنون يکهزار و 45 فرصت شغلي محقق شده است.
آمره ادامه داد: بهره برداري از 100 طرح صنعتي در شهرک ها و نواحي صنعتي استان مرکزي امسال در دستور کار است که تا کنون 64 واحد توليدي راه اندازي شده است.
35 هزار نيروي انساني در يکهزار و 700 واحد صنعتي در 32 شهرک و ناحيه صنعتي نقاط مختلف استان فعاليت مي کنند.
3017/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز، این بار به وزارت صمت رفت و با فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است از این مبلغ که با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از دیدار امروز نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

کد خبر 6087024

دیگر خبرها

  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین