Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام ،ستار رستمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایوان گفت: خوشا به سعادت خانواده شهدا که چنین فرزندانی تربیت‌کرده و آن‌ها را تحویل جامعه دادند.

رستمی افزود: خوشبختانه امروز آحاد جامعه قدر و منزلت شهدا و خانواده‌های معظم آنان را کاملاً دانسته و دیدار با خانواده‌ شهدا را عین عبادت می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همگی ما باید مدیون خون شهدا و رشادت و دلاورمردیهای آنان باشیم و مسئولان موظف‌اند با سرکشی از خانواده شهدا از آنان دلجویی کنند.

ستار رستمی، شهادت را از زیباترین مرگ‌ها خواند و افزود: شهدا به وصال حق نائل آمدند و خوشا به سعادت آنان که مرگ عادی را تجربه نکرده و جانشان را در مسیر دفاع از حق و حقیقت فدا کردند.

 

انتهای پیام/با

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایوان با خانواده شهدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده در پنج شنبه های شهدایی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب فقط دو خانواده را برای دیدار حضوری   انتخاب می کنند افزود : ایشان خانواده شهدا و علمای بزرگ اسلام را برای حضور انتخاب می کنند و این  جایگاه ویژه این دو خانواده را نزد معظم له نشان می دهد.

 محمد نوبخت نیار با اشاره به اینکه منزل خانواده شهدا بعلت رفت و آمد شهید به آن مکان مقدس است و همیشه باید با وضو وارد این منازل شویم تصریح کرد : امروز اقتدار موشکی   و امنیت حاکم را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و ما نیز باید در تداوم راه این بزرگواران باید تلاش کنیم و ثابت قدم باشیم .

صابر شهردار نقده نیز در این دیدار ضمن تبریک به خانواده شهید بخاطر حملات موشکی به رژیم غاصب ، داشتن مقام شهرداری را بخاطر گذشت و ایثار شهدا از تمامی داراییهای خودشان دانست و افزود : بعنوان کوچکترین مسئول شهر که خود از اعضای خانواده شهدا هستیم در تمامی صحنه ها برای رفع مشکلات این خانواده ها تلاش خواهیم کرد و خود را سربازان این خانواده ها می دانیم .

شهید قربان پیری جمعی سپاه شهرستان نقده ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۹ در منطقه عمومی آلواتان در درگیری با اشرار ضد انقلاب به فیض شهادت نایل آمد .

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است