Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:40:01 GMT

پیشنهاد 80 میلیونی یونایتد برای سانچو به آلمان رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۳۷۸

پیشنهاد 80 میلیونی یونایتد برای سانچو به آلمان رسید

به گزارش دیلی‌میل، منچستریونایتد با ارائه یک پیشنهاد 70میلیون پوندی به بوروسیا دورتموند خواهان جذب جیدون سانچو، پدیده جوان انگلیسی زنبورهای آلمانی و بازگرداندن او به انگلستان است.

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچوی 18ساله در باشگاه بوروسیا دورتموند به یکی از آینده‌دارترین پدیده‌های جوان اروپا تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این هفته برای بازی با تاتنهام، برای اولین بار با پیراهن تیم آلمانی به وطنش بازگشت تا در یک مسابقه باشگاهی بازی کند. بر اساس گزارش دیلی‌میل، در صورت موافقت یونایتد و دورتموند، از هر قراردادی که امضا شود 15درصد به منچسترسیتی، باشگاه سابق سانچو تعلق خواهد گرفت.

 

دیلی‌میل می‌گوید مبلغ پیشنهادی یونایتد به باشگاه دورتموند 70 میلیون پوند بوده است. به گزارش این روزنامه اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد، اصرار زیادی بر جذب جیدون سانچو دارد و مدیران باشگاه به دلیل اصرار او حاضر شده‌اند چنین مبلغ هنگفتی را برای جذب سانچو اختصاص دهند.

 

 

بر اساس این گزارش انتقال سانچو به منچستریونایتد جنجالی خواهد شد چون او به مدت دو سال در آکادمی منچسترسیتی حضور داشته و رقابت سرسخت دو تیم همشهری باعث شده حضور بازیکنی از یک تیم در دیگری، حساسیت‌های زیادی برانگیزد.

 

پپ گواردیولا در اصل نمی‌خواست سانچو را از دست بدهد ولی در عین حال نمی‌توانست در تیمی که ستاره‌هایی مثل رحیم استرلینگ، لروی سانه، ریاض محرز و برناردو سیلوا در آن هم‌پستی سانچو بودند از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند.

 

 

سانچو در فصل جاری در 29 بازی‌ای که با پیراهن دورتموند انجام داده 8 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است و گفته می‌شود از زندگی در آلمان راضی است و به زندگی در این کشور علاقه‌مند شده است.

 

بر اساس گزارش دیلی‌میل، از هر قراردادی که بین دورتموند و یونایتد برای انتقال سانچو بسته شود، 15 درصد مبلغ قرارداد به منچسترسیتی خواهد رسید چرا که در زمان انتقال سانچو به دورتموند، سیتی در مذاکرات با باشگاه آلمانی، چنین بندی را در قرارداد 8 میلیون پوندی این بازیکن جوان گنجانده بوده.

 

در عین حال، بر اساس قرارداد دورتموند و سیتی، هر زمان که باشگاهی خواستار جذب سانچو باشد، اگر سیتی حاضر شود همان مبلغ را به دورتموند پرداخت کند، باشگاه آلمانی باید سانچو را دوباره به سیتی برگرداند و در این مورد حق تقدم با سیتی خواهد بود.

 

منچستر سیتی منچستر یونایتد بروسیا دورتموند جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی منچستر یونایتد بروسیا دورتموند جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دولت آلمان، از آمریکا خواسته تا یک سامانه پاتریوت دیگر در اختیار اوکراین قرار دهد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که آلمان، آمریکا را تحت فشار قرار داده تا دست کم یک سامانه پاتریوت دیگر را به اوکراین ارسال کند.

بنا به نوشته بلومبرگ، این اقدام برلین به عنوان بخشی از تلاش هماهنگ برای افزایش کمک های دفاع هوایی به کی یف صورت می گیرد.

این رسانه غربی همچنین گزارش داد که آلمان این هفته از متحدان اروپایی کی یف، از جمله فرانسه و ایتالیا، خواسته است تا ارزیابی درباره ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین صورت دهند.

پیش از این «آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد که برلین باردیگر از متحدان خود می خواهد تا ارسال سامانه های دفاع هوایی، که می توانند به ارسال کنند، را مورد بررسی قرار دهند.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز پیشتر گفته بود که «دیمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین، از او خواسته تا اروپا هفت سامانه پاتریوت دراختیار اوکراین قرار دهد.

کد خبر 6086905

دیگر خبرها

  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط