Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، تفاهم‌نامه ایجاد ۳۱هتل در ۳۱استان کشور و همچنین تامین ۲۵۰ون توریستی بین شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران “سمگا” و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز پنج‌شنبه ۲۵بهمن‌ماه در محل دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری در این رویداد که با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیران ارشد این مجموعه و همچنین مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری، اسفندیار حیدری پور مدیرعامل شرکت “سمگا” و جمعی از مدیران ارشد گروه مالی و بانک گردشگری برگزار شد، شرکت سمگا به عنوان هلدینگ گردشگری گروه مالی گردشگری متعهد به ایجاد ۳۱هتل و نیز تاسیسات گردشگری بصورت یکپارچه در ۳۱استان کشور شد و همچنین تامین ۲۵۰خودروی ون توریستی مجهز برای مراکز اقامتی گردشگری در قالب لیزینگ را بر اساس مفاد این قرار داد برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است؛ شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران “سمگا” تاکنون با اجرای پروژه‌های بزرگ گردشگری همچون میکامال کیش، سرزمین ایرانیان( آیلند) سیتی‌سنتر اصفهان، هتل‌های فرودگاهی گام‌های مهمی را در جهت توسعه زیرساخت‌های گردشگری و خدمات متنوع سفر در کشور برداشته است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین تجلی، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید و مشارکت مردم عنوان شده است، ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری میراث فرهنگی تجهیز شده است.

وی افزود: افرادی که علاقه مند سرمایه گذاری در این حوزه هستند می‌توانند به معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری استان کرمان مراجعه و ضمن دریافت فهرست بسته‌های سرمایه گذاری برحسب میزان سرمایه و علاقه خویش بسته مورد نظر را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: ویژگی بسته‌های سرمایه‌گذاری در این است که حجم بسته‌های سرمایه گذاری با دقت محاسبه گردیده است و همچنین مکان یابی و اینکه در چه منطقه‌ای از استان واقع شده است مشخص شده است.

تجلی، گفت: از دیگر ویژگی‌های بسته‌ها این است که نوع فعالیت گردشگری کاملاً مشخص و معین است.

کد خبر 6087968

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد