Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@00:58:19 GMT

شجاع و عصبانیتی که تمام نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۴۸۴

شجاع خلیل‌زاده در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان بارها به داور اعتراض کرد. آفتاب‌‌نیوز : این روزها اولین سوالی که از بازیکنان پرسپولیس می‌شود پرسید این است که چرا اینقدر عصبانی؟ بازیکنانی که عصبانیت و خشونت آنها در زمین به شدت جلب توجه می‌کند و این عصبانیت با حرکت به سمت انتهای زمین شدت بیشتری پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و بیرانوند بازیکنانی هستند که در این چند هفته بیش از بقیه اعتراض‌های جنجالی به داور و دیگر عوامل بازی داشته‌اند. شجاع خلیل‌زاده هم که دیگر این نوع اعتراضات به جزئی از بازی‌اش تبدیل شده است و در هر صحنه می‌توان منتظر یک کارت برای او بود. خلیل زاده که بازی هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان را به دلیل محرومیت از دست داد در بازگشت به لیگ یک کارت زرد هم گرفت تا خرق عادت نکرده باشد. او در این بازی هم در اعتراض و حاشیه سنگ تمام گذاشت اما باز هم خوش‌شانس بود که فقط با یک کارت زرد بازی را ترک کرد.
شجاع خلیل‌زاده فقط در مواردی که به برخورد داور یا بازیکنان حریف با خودش اعتراض دارد شروع به جنجال نمی‌کند. عجیب‌ترین صحنه بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان صحنه‌ای بود که خلیل‌زاده به خاطر برخورد بازیکن استقلال با مهدی ترابی که یک برخورد ساده بود به سمت بازیکن حریف رفت و با دست او را تهدید کرد. اتفاقی که با دخالت بازیکنان دو تیم به پایان رسید. بازی مقابل استقلال خوزستان هم به لیست بازی‌هایی اضافه شد که هواداران پرسپولیس و برانکو از این که مدافع تیم‌شان توانست تا دقیقه 90 در زمین بماند خوشحال بودند اما مشخص نیست که این شانس تا چه زمانی همراه شماره 3 قرمزها باشد. ستاره‌ای که این روزها بیشتر از پایش از انگشت اشاره‌اش استفاده می‌کند.
خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس اعتراض به داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم

مارینوس اوزونیدیس در خصوص بازی با استقلال خوزستان صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: بازی فردا با استقلال خوزستان، سخت و عجیب است‌.

مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم گل‌گهر و استقلال خوزستان، اظهار داشت:

برای بازی فردا خبر بد این است که چندین بازیکن را نداریم. خبر خوب است که برای شروع ۱۱ بازیکن داریم! همانطور که قبلا گفته‌ام به همه گروه اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی بازی می‌کند بهترین عملکرد خودش را ارائه بدهد تا نتیجه بگیریم.

وی افزود:

بازی سخت و عجیبی داریم چون تیم مقابل می‌جنگد که در لیگ بماند و همه توانشان را به کار می‌گیرند. ما هم هدفمان این است که به بالای جدول برسیم و باتوجه به اینکه بازی قبلی را از دست دادیم، باید حتما در این بازی برنده شویم.

سرمربی گل کهر گفت:

برخی بازیکنان را نداریم و این بد است ولی قسمت خوب این است که به بازیکنان جوان شانس می‌دهیم و می‌توانند خودشان را نشان بدهند. همیشه اینطور است که وقتی چیزهایی را از دست می‌دهید، چیزهای دیگری را به دست می‌آورید. برای من مهم است آنچه کار کردیم و می‌خواهیم را در مسابقه انجام و احترامی که برای باشگاه قائل هستند را نشان بدهند.

اوزونیدیس تصریح کرد:

تیم ما همیشه با هدف بازی می‌کند تا نتیجه دلخواه را بگیرد به همین خاطر مطمئنم فردا بازیکنان نمایش خوبی خواهند داشت و تلاش می‌کنند تا برنده شوند.

وی درخصوص اینکه آیا از بازیکنان جوان تیم رضایت دارد، گفت:

توصیه من این است که با قدرت تمرینات و بازی را ادامه بدهند. در تیمی‌ مثل تیم ما، حضور در ترکیب اصلی کار سختی است. برای همین باید تلاش زباد داشته داشته باشند. هدف ما به عنوان یک‌باشگاه این است که بازیکنان رشد کنند. به همین خاطر گفتم غیبت بازیکنان به بازیکنان جوان شانس می‌دهد تا خودشان را نشان بدهند. به کلیه نفرات لیست اعتقاد داریم. بنابراین باید هر لحظه که به آن‌ها احتیاج داشتیم، آماده باشند و با صددرصد توان بازی کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل والی تماشایی مطلق‌زاده به گل گهر (گل گهر 2-2 استقلال خوزستان)
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم