Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن محکوم کردن جنایت مزدوران منطقه ای اجانب، این واقعه تألم برانگیز را به ملت ایران تسلیت گفت.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی در پیامی شهادت جمعی از پاسداران رشید انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر حمله تروریستی کوردلانه تروریست‌های مزدور اجانب و ارتجاع منطقه ای، در استان قهرمان و شهیدپرور سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از پاسداران رشید و حافظان مرزهای میهن اسلامی‌مان شد، موجب تالم و تأسف فراوان گردید.

 

قدر مسلم این اقدام مذبوحانه دشمنان دین و مردم، آن هم در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله پاسداشت دهه فجر، هدفی جز انتقام گیری و عقده گشایی از حماسه ماندگار این مردم قهرمان  ندارد، غافل از اینکه ملت بصیر ایران همواره در مقابل توطئه ها، مقاوم تر و با صلابت تر توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

 

اینجانب و همکارانم در کانونهای فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی و عرض تسلیت و تعزیت به عموم مردم ایران به ویژه مردم سرافراز و مقاوم استان اصفهان و خانواده‌های معزز و محترم این شهدای والا مقام، سلامتی کامل مجروحان این حادثه و صبر جمیل برای تمامی بازماندگان این شهداى گرانقدر را از درگاه خداوند متعال، مسألت می‌نماییم.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه نماز جمعه اردبیل ارزانی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

در بیانیه آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی آمده است: در پی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رسانیدن سردار زاهدی و جمعی از همرزمانش موجی از خشم و نفرت از رژیم کودک کش اسرائیل به راه افتاد و همه کشور در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام سخت از این جنایت شدند.

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه اسرائیل غاصب حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه را التیام بخشید. متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه‌ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

جبهه مقاومت امروز با قدرت‌تر از گذشته در مسیر اهداف والای خود که آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیزم است تلاش می‌کند و فرماندهان این جبهه با عظمت دوشادوش مردم جان خود را در طبق اخلاص قرارداده و برای تحقق آرمان‌های خود تلاش می‌کنند و نمونه بارز این مهم هم شهادت سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است که در روز‌های گذشته توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

مقاومت و ایستادگی قابل تقدیر رزمندگان و مجاهدان فلسطینی، نوید فردایی روشن و پیروزی حتمی و قریب الوقوع را می‌دهد. آری به فرموده امام حی و حاضر محور مقاومت اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله، رژیم غاصب رفتنی است و امروز نهضت فلسطین از همیشه پرقدرت‌تر و بانشاط‌تر از گذشته است و این سرطان به فضل الهی به دست مردم فلسطین و نیرو‌های مقاومت در کل منطقه ریشه کن خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی بویژه روح جاودانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که جایش در میان ملت ما و منطقه خالی است و سردار شهید زاهدی و همرزمانش، از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت موشک‌باران معنی‌دار پایگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب و برآورده کردن خواسته عموم مردم عزیز کشورمان مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر نموده و پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان