Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ۵ واگن جدید ناوگان خط ۲ قطار شهری مشهد، شامل یک رام قطارشهری با شماره قطار ۲۱۴ است که وارد سیستم ریلی مشهد خواهد شد.
گفتنی است قطار‌های بعدی تا شماره ۲۲۰ در آینده به سیستم ریلی قطارشهری می‌پیوندند.
انتهای پیام//ف. م     ورود واگن جدید ناوگان خط ۲ قطار شهری مشهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است

مصطفی نصیری ورگ مدیر کل راه آهن خراسان گفت: در بازه فعالیت نوروزی قطار‌های مسافربری از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه جاری روزانه برای مسافرت ریلی ۳۷ هزار مسافر در قالب ۷۷ رام قطارمسافربری از ۲۷ شهر و مرکز استان در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد برنامه ریزی شده است.

او افزود: این در حالی است که در ماه‌های گذشته و طبق روال عادی، روزانه به طور میانگین ۳۴ هزار مسافر از طریق ۷۳ رام قطار مسافربری در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد جا به جا می‌شدند.

مدیر کل راه آهن خراسان ادامه داد: دربازه فعالیت قطار‌های نوروزی تاکنون هیچ قطاری لغو نشده و حرکت قطار‌ها از مبدا مشهد با تاخیر همراه نبوده است.

نصیری بیان کرد: مسافران و زائرانی که به ایستگاه راه آهن مشهد می‌آیند حتما کارت شناسایی معتبر و بلیت هم نام به همراه داشته باشند.

او تصریح کرد: از آنجایی که در روز‌های جاری ترافیک در خیابان‌های محدوده ایستگاه راه آهن مشهد سنگین است مسافران برای رسیدن به موقع به قطار باید معطلی در ترافیک این منطقه را در زمان رسیدن به این ایستگاه در نظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است
  • برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران