Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛عباس نوروزی با بیان این مطلب افزود: این هفت اثر شامل سه پیکرک، سه کاشی زرین فام و ریتون است که طی اکتشافات باستان شناختی از شهرستان بشاگرد و شهر حریره کیش به دست آمده اند.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار است که آثار منقول از هرمزگان در فهرست ملی به ثبت می رسد، تصریح کرد: تهیه و آماده سازی 4 پرونده دیگر از آثار منقول استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد که تا پایان سال بر اساس روال قانونی ثبت آثار به سازمان مرکزی ارسال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی تاکید کرد: هفت اثر یاد شده هم اکنون در موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلیج فارس موزه اثر هرمزگان آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی افزود: نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر «لیگ قهرمانی و مسابقات تیمی مراکز آموزش هنر» در دو بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان آذربایجان غربی برگزار و داوری می شود.

او اضافه کرد: در این زمینه معیار و ترازی که تعیین و ابلاغ شده است در واقع مراکز و آموزشگاه‌های تحت پوشش را متناسب با آن به سمت تولید آثار فاخر در چارچوب‌های گوناگون سوق می‌دهد و براساس همین معیارها، وقتی سنجش آثار و مقایسه آنها با یکدیگر انجام بشود، امیدواریم این روند سبب شود که هنرآموزان، هنرمندان و هنرجویان رشته‌های مختلف، سطح دانشی و اجرایی شان را به سطح بهترین‌های این المپیاد نزدیک کنند.

نوروزی گفت: اما کارکرد دیگر این المپیاد نمایش توانمندی مجموعه‌های آموزشی در تربیت نسل هنری است، همین که المپیاد به آوردگاهی بزرگ در سطح ملی برای نشان دادن استعدادها، خلاقیت‌ها و توان علمی و فنی هنرمندان، هنرجویان، مربیان، مدرسان آموزشگاه‌ها و هنرستان‌های هنر تبدیل می‌شود در نهایت منجر به ارتقاء کیفی آموزش و دیده شدن آنها در فضایی گسترده خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده از تجربه‌های پیشکسوتان نیز در این مورد امری ضروری است، گفت: تا جایی که اطلاع دارم این مهم از سوی شورای سیاستگذاری نخستین المپیاد ملی اموزش هنر در استان آذربایجان غربی مورد توجه قرار گرفته و از توانمندی این عزیزان بهره‌مند است.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان