Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@20:38:44 GMT

طرح آموزشی حامیان کوثر النبی(س) برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۷۰۸

طرح آموزشی حامیان کوثر النبی(س) برگزار می شود

حجت الاسلام والمسلمین روحانی از برگزاری دوره توانمندسازي رابطین خواهر کانون هاي فرهنگی هنري مساجد کشور با عنوان حامیان کوثر النبی(س) در قم با همکاری حوزه علمیه خواهران خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با شاره به برگزاری دوره توانمندسازي رابطین خواهر کانونهاي فرهنگی هنري مساجد کشور گفت: این طرح درصدد پرورش رابطین جهادگر خواهر کانون هاي فرهنگی هنري مساجد کشور با رویکرد ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت ایشان در جهت دستیابی به مدیران فرهنگی جریان ساز و تاثیرگذار انقلابی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: در واقع این طرح یک فاز اولیه میباشد جهت آمادگی در به کارگیري این نیروهاي خادم و آموزش دیده که شیوه هاي به کارگیري آنها در فازهاي بعدي معین می شود.

 

وی با اشاره به اهداف طرح گفت: ایجاد بستري ساده، آسان و در دسترس براي رابطین خواهر کانونهاي فرهنگی هنري مساجد کشور، به منظور توانمندسازي و ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت ایشان در زمینه هاي مدیریت دینی، قدرت تحلیل، تربیت اسلامی و مسائل مبتلابه ایشان می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی ادامه داد: خروجی پروژه با استفاده از تجارب نخبگان و اساتیدي که در این عرصه فعالیت کرده اند، حضور مدیران توانمند، دغدغه مند و انقلابی و آشنا به مباحث فرهنگی، مدیریتی، تربیتی و... در سراسر کشور به منظور برداشتن گام موثري در بازتولید فرهنگی و تقویت هویت دینی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در قالب طرحها و برنامه هاي فرهنگی می باشد.

 

وی به ضرورت برگزاری طرح اشاره کرد و افزود: فقدان آموزش هاي جامع و کامل براي توانمندسازي رابطین خواهر کانونهاي فرهنگی هنري مساجد کشور.فقدان نگاه مدیریتی و تربیتی در برنامه هاي موجود و ضعف برنامه ریزي فرهنگی در مساجد.عدم موفقیت کانونهاي مساجد در تربیت کادر مدیریتی و تربیتی نظام اسلامی وضعف در توانبخشی فرهنگی به نیروهاي موجود از جمله ضرورت های اجرای این طرح است..

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم به دیگر اهداف طرح اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد یک منبع عظیم نیروي انسانی متخصص جهت پیشبرد اهداف کانونهاي فرهنگی هنري مساجد کشور. هویتبخشی و شخصیتزایی رابطین خواهر کانونهاي فرهنگی هنري مساجد کشور و ایجاد انگیزه براي ثبات ایشان.ارتقاي بهرهوري در کانونهاي مساجد به معناي حداکثرسازي کارایی و اثربخشی ظرفیتهاي نقد و فعلی آنها. بسترسازي براي ایجاد ظرفیت هاي جدید و فراتر از ظرفیت هاي فعلی و موجود. ارتقاء سطح بینش، دانش و مهارت رابطین خواهر با تغذیه فکري و هدایتگري.ارتباط بیش از پیش گروه مبلغه هاي جامعه الزهراء با فعالین مساجد سراسر کشوراز جمله اهداف طرح است.

 

وی به سرفصل های آموزشی اشاره کرد و افزود: آموزش هاي مرتبط با حوزه مدیریت فرهنگی، آموزش هاي مرتبط با حوزه اجتماعی، حوزه اقتصادي، آموزش هاي مرتبط با حوزه فرهنگی و هنري، آموزش هاي مرتبط با حوزه روابط عمومی، رسانه و فضاي مجازي، آموزش هاي مرتبط با حوزه مسائل عقیدتی و سیاسی، آموزش هاي مرتبط با حوزه دین و آموزش هاي مرتبط با حوزه مهارتی از جملهبرنامه های آموزشی این طرح است.

 

لازم به ذکر است این طرح از روز سه شنبه هفته جاری در قم با حضور رابطین خواهر کانون هاي فرهنگی هنري مساجد کشور که با بررسی رزومه فعالیت افراد، آزمون و مصاحبه حضوري شناسایی و سطح بندي شده اند برگزار می شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی حمله تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه نماز جمعه حادثه تروریستی زاهدان توانمندسازی حوزه علمیه خواهران کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان + عکس
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان