Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:30:42 GMT

بارش ها در عجب شیر 113 درصد بیشتر شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۷۰۹

بارش ها در عجب شیر 113 درصد بیشتر شده است

مراغه - ایرنا - رئیس اداره هواشناسی عجب شیر از افزایش بارش ها در این شهرستان در سال زراعی جاری خبر داد و گفت: در سال زراعی جاری (اول مهر تا امروز 27 بهمن) میزان بارش ها به 205 میلی متر رسیده که در مقایسه با 96 میلی متر مدت مشابه سال قبل، 113 درصد افزایش داشته است.

فرهاد علی محمدزاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا به اشاره بارش برف که از دیروز در این شهرستان آغاز شده اظهار داشت: ارتفاع برف در مناطق شهری 9 سانتی متر و در ارتفاعات 25 سانتی متر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دمای هوا نیز در حال حاضر یک درجه بالای صفر است که نسبت به دیروز 6 درجه کاهش نشان می دهد و میانگین بارش ها در دو روز گذشته در شهرستان 17 میلی متر بوده است.
به گزارش ایرنا، بارش برف و برودت هوا موجب تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستای عجب شیر در نوبت صبح و بعد از ظهر روز امروز شنبه شده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده عجب شیر نیز گفت: راه های روستایی مناطق کوهستانی بخش قلعه چای این شهرستان هم اکنون مسدود بوده و تلاش برای باز کردن راه های روستایی ادامه دارد.
رضا سالاری فر با اشاره به وضعیت راه های اصلی و روستایی این شهرستان، افزود: به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید، تردد در راه های ارتباطی این شهرستان به کندی و فقط با زنجیرچرخ میسر است.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش ها برف و باران عجب شير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مریمی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل که غیرمجاز و فاقد مجوزبهداشتی بود  به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ مریمی گفت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد جدی خواهد داشت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • بارش‌های رگباری در لرستان
  • درباره مزایا و معایب جراحی چاقی بیشتر بدانیم
  • وقوع بارش های رگباری طی دو روز آینده در بیشتر نقاط کشور