Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:36:31 GMT

تیم ملی تیراندازی امروزعازم هند می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۷۶۱

تیم ملی تیراندازی امروزعازم هند می‌شود

گروه نخست از کاروان تیم ملی تیراندازی ایران به منظور حضور در مسابقات جام جهانی تفنگ و تپانچه دهلی‌نو، امروز عازم هند می‌شود. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این مسابقات اولین جام جهانی تیراندازی در سال 2019به شمار می‌رود که در آن 16 سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های جام جهانی هند 495 ورزشکار از 58 کشور جهان حضور دارند که تیم ملی ایران نیز با 15 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

بر این اساس نخستین کاروان تیم ملی تیراندازی کشورمان امروز عصر تهران را به مقصد دهلی نو محل برگزاری مسابقات ترک خواهد کرد.

ابراهیم اینانلو، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت، امیر محمد نکونام، الهه احمدی، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان گروه اول اعزامی تیم ملی تیراندازی را تشکیل می دهند.

گروه دومی اعزامی نیز روز سه شنبه تهران را به مقصد هند ترک خواهند کرد. الکساندر سماکین، مریم طالبی، حسین باقری، امیر جوهری خو، مصطفی نصیری، وحید گل خندان، جوادفروغی، حسنا توتونچی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی و مینا قربانی نیز دومین گروه اعزامی خواهند بود.

برنامه جام‌جهانی تیراندازی در هند اعلام شدفینال فینالیست‌های مسابقه تیراندازی با کمان برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رشد اقتصادی برای کشورهای گروه ۷ و بریکس در ۲۰۲۴
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • فیلم| تیراندازی به دختر فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله
  • فیلم| آتش‌سوزی و تیراندازی در نزدیکی قلعه اربیل
  • (ویدئو) آتش‌سوزی و تیراندازی در نزدیکی قلعه اربیل
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند