Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:37:42 GMT

کارگاه مبل سازی خیابان جمهوری تهران در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۷۹۰

کارگاه مبل سازی خیابان جمهوری تهران در آتش سوخت

تهران-ایرنا-کارگاه نجاری و مبل سازی خیابان جمهوری تهران در آتش سوخت اما در این حادثه به فردی آسیب نرسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 6 و 43 دقیقه امروز حادثه آتش سوزی کارگاه نجاری و مبل سازی در خیابان جمهوری؛ چهارراه پیروز به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید جلال ملکی افزود: در یک ساختمان 2 طبقه مسکونی در حالی که طبقه همکف آن یک مغازه بود در طبقه منهای یک این ساختمان و در بدترین شرایط یک کارگاه نجاری و مبل سازی به وسعت 100 متر وجود داشت.
وی ادامه داد: آتش در این کارگاه تولیدی کاملا شعله ور و در حال سرایت به سایر نقاط ساختمان بود.
ملکی خاطرنشان کرد: بدلیل محدود بودن فضا دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات جستجو شدند.
به گفته ملکی؛ به هنگام آتش سوزی تمامی ساکنان از ساختمان خارج شده بودند و این حادثه بدون مصدومیت برای کسی پایان یافت‌.
وی به شهروندان توصیه کرد که از ایجاد کاربری کارگاه تولیدی در ساختمان های مسکونی خودداری کنند.
تهرام/7243 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كارگاه مبل آتش سوخت خيابان جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی «هما»

به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما)، همه ساله این هواپیمایی برای همه پرواز‌های بین المللی تحت ممیزی سوخت «EU-ETS» از سوی اتحادیه اروپا و CORSIA از سوی سازمان بین المللی هوانوردی (ایکائو) قرار می‌گیرد.

هدف این ممیزی، نظارت بر چگونگی و میزان انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و اعمال قوانین بین المللی در راستای حفظ محیط زیست است تا از قرار گرفتن سطح انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به میزان قابل قبول، اطمینان حاصل شود.

با انجام ممیزی‌های سالیانه توسط نهاد‌های بین المللی فوق الذکر و بررسی میزان کربن انتشار یافته، اگر این میزان در سطح قابل قبول از سوی ممیزان قرار نگرفته باشد، شرکت‌های هواپیمایی مشمول جریمه و در پی آن اعمال محدودیت‌هایی در انجام پرواز‌های خود خواهند شد.

با توجه نوع انجام پرواز‌های بین المللی هما، هواپیمایی جمهوری اسلامی ملزم به رعایت این الزامات بوده و از این رو سالیانه مورد ارزیابی ممیزان اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد.

مکاتبه با شرکت GMBH Verification EST در آلمان برای عقد قرارداد برای چگونگی انجام ممیزی، برگزاری جلسات مشترک کارشناسی‌با نمایندگان واحد‌های مرتبط، ارسال داده‌ها از جمله اقدامات اولیه بود که از ابتدای سال گذشته توسط اداره ایمنی پرواز و استاندارد عملیات هما انجام شد.

با وجود امکان انجام ممیزی به صورت حضوری در مقرر ممیزان در فرانکفورت، با تلاش و پیگیری‌های مستمر همکاران اداره ایمنی پرواز و استاندارد عملیات، با کسب مجوز از نهاد قانونگذار این امر، ممیزی به صورت مجازی برگزار شد که صرفه جویی بیش از ۳۰ هزار یورویی را به دنبال داشت.

برگزاری چندین جلسه با ممیزان شرکت مذکور، تهیه مدارک مربوط به پرواز‌های منتخب درخواستی از طرف ممیز در هفته نخست فرودین ماه سال جاری، سرانجام در تاییدیه آن نهاد مذکور مبنی بر رعایت استاندار‌های فوق الذکر، توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انجام پرواز‌های بین المللی صادر شد.

ذخیره حجمی بالای ۴۰ تن سوخت در پرواز‌های اتحادیه اروپا از مهمترین دستاور‌های حائز اهمیت این ممیزی است که در بانک اطلاعاتی نهاد قانون‌گذار Authority Germans ثبت خواهد شد که با ثبت در بازار سهام بورس جهانی، ارزش مالی این ذخیره بسیار قابل است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی «هما»
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • جای خالی مبحث ۱۹ در ساختمان‌سازی
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • آزاد راه قزوین - تهران پر حادثه‌ترین محور استان قزوین
  • وقوع حادثه تصادف در یکی از خیابان‌های آران و بیدگل + فیلم