Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:53:35 GMT

تمجید آلگری از عملکرد فوق العاده دیبالا

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۸۱۴

تمجید آلگری از عملکرد فوق العاده دیبالا

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس به تمجید از پائولو دیبالا و گلزنی اش در دیدار مقابل فروزینونه پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آرژانتینی در دقیقه ششم بازی از فاصله 25 متری با یک شوت دیدنی دروازه حریف را باز کرد تا پس از او، لئوناردو بونوچی و کریستیانو رونالدو دو گل دیگر را بزنند و تیمشان پیروز میدان شود.  این اولین گل دیبالا پس از سوم نوامبر و دیدار مقابل کالیاری بود و هشتمین گل او در بیست و نهمین بازی فصل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلگری معتقد است که عملکرد ستاره 25 ساله تیمش بسیار مهم بوده و آمار گلزنی اش به خاطر رونالدو و مانژوکیچ، محدود شده است.

 

 

 

 

سرمربی ایتالیایی گفت:" من برای پائولو خوشحالم. او گل خوبی زد و پس از آن عالی بازی کرد. ما به بازیکنی نیاز داریم که بین خطوط باشد، امسال حتی نیازمان به چنین بازیکنی بیشتر هم شده زیرا با دو مهاجم بازی می‌کنیم. شاید همین موضوع او را در گلزنی محدود کرده باشد ولی عملکردش افتی نکرده است. تیم ما از لحاظ فیزیکی رو به رشد است. در شروع نیمه فصل دوم دچار مشکل شدیم ولی حالا آماده بازی های مهم فصل هستیم، هم در لیگ هم چمپیونزلیگ. بازی در مادرید متفاوت خواهد بود. باید توجه خاصی به آن داشته باشیم و با هدف گلزنی به آنجا برویم، در غیر این صورت کارمان خیلی سخت خواهد بود."

یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) دیبالا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم