Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش باران سطح جاده‌ها در محورهای  زنجان - طارم  ، زنجان -تهم-چورزق، زنجان-دندی -تخت سلیمان لغزنده است و برای تردد در این مسیرها رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کنند. 

وی اظهار کرد: در گردنه‌های کوهستانی استان زنجان بارش برف جریان دارد و در محورهای زنجان- طارم ، تهم -چورزق تردد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است و آزادراه زنجان به قزوین کیلومتر ۴۵ تا ۶۰ کاملا یخ زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: با توجه به بارش باران و برف مه غلیظ برخی جاده‌ها و گردنه های کوهستانی استان زنجان را فرا گرفته است.

کد خبر 4543057

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی از تردد ۵۰۱ هزار و ۷۸۶ خودرو در محورهای مواصلاتی زنجان طی ایام تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۸ دستگاه تردد شمار و ۳۲ دوربین ثبت تخلف در  فعال است.

وی افزود: در بازه زمانی مذکور  میزان ورودی خودرو‌ها به استان ۲۵۶ هزار و ۲۴۶ مورد و تعداد خروجی‌ها نیز ۲۴۵ هزار و ۵۴۰ خودرو بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: پرترددترین جاده استان، آزادراه زنجان- قزوین است که معمولا بیشترین میزان تردد‌ها و تصادفات را در ایام خاص سال به ویژه تعطیلات ثبت می‌کند.

محمدی گفت: سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان است و هموطنان می‌توانند نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را از طریق این سامانه مطرح کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • مه‌گرفتگی و بارش باران در اکثر محورهای خراسان رضوی
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان
  • بارش برف در گردنه تیوان/نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش
  • چهره مناطق کوهستانی خراسان‌رضوی زمستانی شد/لغزندگی جاده‌ها
  • ثبت ۵۷ میلیون تردد جاده ای سال قبل در مازندران
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محورهای همدان