Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴حسین توکلی اظهار داشت: ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌های غیر دولتی و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه ها، رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا روز پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی گفت: پذیرش در هر یک از رشته‌ها بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیلی همانند کنکور سال گذشته انجام می‌گیرد.

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی مطابق شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ باشند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: داشتن یکی از مدارک تحصیلی شامل دیپلم نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳، دیپلم دوره چهارساله نظام آموزشی قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، مدرک کاردانی (فوق دیپلم) الزامی است. داوطلبان باید این مدارک را تا ۳۱ شهریور ۹۸ اخذ کرده باشند.

وی گفت: هر داوطلب بدون در نظر گرفتن نوع مدرک تحصیلی نظام آموزشی (دیپلم نظام آموزشی جدید و یا دیپلم نظام آموزشی قدیمی و یا مدرک پیش دانشگاهی) می‌تواند در یکی از گروه‌های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی، زبان و هنر شرکت کند.

توکلی گفت: هر داوطلب می‌تواند در صورت تمایل علاوه بر شرکت در گروه‌های آزمایشی اصلی در یکی از دو گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان و یا هر دو گروه آزمایشی هنر و زبان شرکت کند.

وی یادآور شد: تا ۸ صبح امروز شنبه ۲۷ بهمن ۹۷ تعداد ۱۲۷ هزار و ۶۹۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

 آزمون سراسری سال ۹۸ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۸ از روز ۱۰ تیر ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ثبت نام کنکور سازمان سنجش کنکور سراسری پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، عباس حبیب‌زاده، نماینده سازمان سنجش در استان قم با اعلام خبر رقابت بیش از ۱۷ هزار دانش آموز قمی در کنکور سراسری امسال، گفت: مرحله اول کنکور سراسری فردا صبح با رقابت ۵ هزار و ۷۳۳ نفر در رشته علوم انسانی ۲ هزار و ۱۶۷ نفر در رشته ریاضی آغاز می شود.

وی افزود: فردا بعد از ظهر هم ۸۳۲ نفر در رشته هنر و  یک هزار و ۱۷۳ نفر در رشته زبان خارجه آزمون می‌دهند.

نماینده سازمان سنجش در استان قم با بیان اینکه روز جمعه صبح ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب گروه تجربی با هم رقابت می‌کنند، گفت: آزمون‌های نوبت صبح امسال ساعت ۸ و آزمون‌های نوبت امسال نیز ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود.

حبیب زاده با اشاره به اینکه داوطلبان می‌بایست یک ساعت قبل در محل آزمون حضور داشته باشند، گفت: کنکور سراسری امسال در ۵ دانشگاه قم، مفید شهاب دانش، آزاد اسلامی و پیام نور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری