Web Analytics Made Easy - Statcounter

این جشن با شرکت قرآن آموزان و با حضور مربیان شعبه با انجام شد .

که با هدف تجلیل از حافظان و قرآن‌ آموزان ، تشویق خردسالان و نوجوانان به حفظ و قرائت کلام وحی و استفاده از آموزه‌ های این کتاب آسمانی برپا شد و طی آن حافظان و قرآن‌ آموزان این مؤسسه در مورد تقدیر قرار گرفتند .

از دیگر برنامه‌ های این موسسه برپایی جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود : شعبه خردسالان ، نوجوانان و خواهران جامعه القرآن الکریم لالی واقع در خیابان شهید عبدالله عالی پور علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۶۷۰۸۶۶۷۸ تماس بگیرند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس

محمدمهدی متحدزاده در مراسم افتتاحیه مرحله ۱۴ گانه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان فارس، گفت: مطابق روال سال‌های گذشته در مرحله ۱۴ گانه، مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه استان برگزار می‌شود.

او، نخستین منطقه را شهرستان داراب اعلام کرد و افزود: داراب در این مرحله میزبان متسابقان شهر‌های جویم، زرین دشت و فورگ بود که روز گذشته، این مسابقات برگزار شد.

متحدزاده تصریح کرد: امسال مرحله ۱۴ گانه مسابقات قرآن دانش‌آموزان به میزبانی شهرستان‌ها و مناطق داراب، خرامه، اشکنان، قیروکارزین، سرچهان، فیروزآباد، اقلید، ارسنجان، خشت وکمارج، ممسنی، سروستان، سپیدان، ناحیه یک شیرازو لارستان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه امروز نیز شاهد مسابقات منطقه خرامه بودیم، هدف از برگزاری مسابقات قرآن را آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن و عترت و کشف و پرورش استعداد‌های برتر قرآنی دانش‌آموزان عنوان کرد.

او تصریح کرد: مسابقات خرامه نیز امروز با حضور ۴۶۰ دانش‌آموز قرآنی، ۵۷ داور و مسئولان شهرستان‌ها و مناطق خرامه، مرودشت، زرقان و دردودزن برگزار شد.

متحدزاده در پایان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان این مرحله به مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان فارس راه پیدا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس