Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر شهید حادثه تروریستی زاهدان گفت: شهید بروجی همیشه آرزوی شهادت در زندگی را داشت و سرانجام در 41 سالگی شهید نصیب برادرم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، به نقل از سفیر افلاک، شامگاه چهارشنبه 24 بهمن ماه بود که خبری مبنی بر یک حادثه تروریستی در زاهدان منتشر شد، خبری که در آن اعلام شد تعدادی از پاسداران این وطن به شهادت رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبوس حامل فرزندان پاسداران غیور این سرزمین که پس از اتمام ماموریت مرزبانی توسط خودروی انتحاری تروریستی مورد حمله قرار گرفت و در این حادثه 27 تن از پاسداران به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر مجروح شدند.

 

 

این حادثه در حالی رخ داد که امسال ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند و مانند 22 بهمن سال 57 با حضور خود در صحنه دشمن را در توطئه های خود ناکام گذاشتند، دشمن هم که احساس ضعف و شکست کرده بود دست به حادثه تروریستی زد.

از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان تلاش داشتند تا با اقداماتی مانند ترور به اهداف شوم خود برسند اما با خون هر شهید که ریخته می شود، هزاران جوان دیگر پر شورتر این پرچم را به دست می گیرند و سینه خود را برای دفاع از اسلام سپر می کنند.

 

 

در حادثه تروریستی زاهدان شهید عبدالرضا بروجی از شهرستان بروجرد به شهادت رسید که در این راستا گفت وگویی با برادر شهید انجام شده است.

غلامرضا بروجی برادر شهید حادثه تروریستی زاهدان در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: شهید بروجی متولد 1356 بود و 41 سال داشت که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

 

وی اضافه کرد: شهید بروجی 2 فرزند دختر دارد و 10 سال بود که در سپاه استان اصفهان مشغول به خدمت بودند و همیشه آرزوی شهادت داشت.

به گفته وی شهید بروجی به لحاظ سنی فرزند کوچک خانواده بودند اما به لحاظ تقوا و پرهیزگاری از همیشه پیشی می گرفتند و همه دوستانی که با شهید بروجی بودند به صداقت و حسن خلق این شهید شهادت می دهند.

برادر شهید بروجی اظهار داشت: پدر ما سالها پیش به رحمت خدا رفته و شهید بروجی همیشه با احترام، اخلاق حسنه و تواضع خاصی با مادر رفتار می کرد و هیچ وقت ذره ای در احترام به مادر کوتاهی نکردند.

 

 

وی بیان کرد: بعد از این که خبر شهادت برادر به خانواده رسید، مادرم معتقد است که خدا عنایت کرده و شهادت را نصیب برادرم کرده چرا که همیشه آرزو داشت که شهادت نصیبش شود.

برادر شهید بروجی خاطر نشان کرد: راه شهدا ادامه دارد و همه باید تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم.

 

 

لازم به ذکر است که پیکر شهید بروجی امروز شنبه وارد بروجرد می شود و بعد از نماز مغرب و عشا مراسم شبی با شهید در حسینیه ثارالله سپاه بروجرد برگزار می شود و فردا یکشنبه ساعت 9 صبح پیکر شهید از مسجد امام(ره) تا گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی با حضور در شهرستان کلاله در شرق استان گلستان با خانواده شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی این استان که توسط گروهک تروریستی جیش الظلم به شهادت رسید دیدار کرد و گفت: حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی با سفر به شهرستان کلاله با خانواده شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی این استان که توسط گروهک تروریستی جیش الظلم در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود؛ دیدار کرد.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بالاخص شهدای حادثه تروریستی ۱۶ فروردین استان سیستان و بلوچستان، گفت: شهدا از جمله شهید جهان بیکی واسطه فیض الهی هستند؛ شهید جهان بیکی از شهدای شاخص مرزبانی و ناجا هستند، زیرا فردی متدین، با وقار، شجاع و باصلابت بود.


سرتیپ گودرزی در دیدار با والدین و همسر این شهید اظهار کرد: بنده حامل سلام رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا و نیز سلام فرمانده ناجا سردار رادان به شما هستم.


وی به استقامت و پایبندی خانواده شهدا به آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:مادر شهید جهان بیکی با وجود اینکه هنوز جنازه فرزندش نیامده بود، در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.


گفتنی است از شهید جهان‌بیکی والامقام ۲ فرزند پسر ۱۸ ماهه و چهار ماهه به یادگار مانده است.
بر اساس برنامه قرار است، فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی با خانواده شهید نجاتی نیا در کردکوی هم دیدار کرده و در ادامه از برخی پاسگاه‌های مرزی گلستان بازدید کند.

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • شب شعر غزه؛ بزرگداشت یاد شهید محسن صداقت
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم