Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@10:09:49 GMT

دیدار و تقدیر از فرهنگیان مدارس روستایی هندیجان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۱۱۶

بسیجی الهام حیاتی در شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: برای آشنایی دانش آموزان بسیجی با فرهنگ انقلاب در مدارس هندیجان دیوار انقلاب برپاشد و همچنین به دانش آموزان بسته های فرهنگی به مناسبت دهه فجر اهداء شدند.

وی افزود: با حضور مدیریت آموزش و پرورش و اعضای کانون بسیج فرهنگیان از خانواده های معظم شهدا دیدار و با شایستگی از آنها تجلیل شد که با این اقدام مناسب فرهنگی موجب خوشحالی آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان غبارروبی مزار مطهر شهدا گفت:به همراه پیش دبستانی ها و مهدکودک ها و اعضای بسیج فرهنگیان مزار مطهر شهدای والامقام غبارروبی و عطر افشانی شد و همچنین برای دانش آموزان بسیجی به همراه معلمین بسیجی جشنواره بادبادک ها در زمین چمن شهرستان با حضور والدین دانش آموزان برگزار شد.

حیاتی مسئول بسیج فرهنگیان هندیجان عنوان کرد: یکی از برنامه های پرهیجان و ورزشی مسابقات دوومیدانی برای دانش آموزان با حضور فرهنگیان بسیجی و با همکاری اداره آموزش و پرورش در یوم الله دهه فجر برگزار که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان ظرفیت‌های بالقوه مختلفی در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، اقتصاد و معادن دارد که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

محمد کرمی روز پنجشنبه در نشست تشریح و تبیین برنامه‌ها در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال اظهار کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیتی عالی در حوزه گردشگری داشته که این حوزه یک اقتصاد قوی دارد به همین دلیل باید به این بخش توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه آورده کشورهای دیگر از حوزه گردشگری بسیار بالاست تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید طرح‌هایی آورد تا مشخص شود در هر قسمتی چه کاری می‌توان انجام داد به همین دلیل بسته‌های سرمایه‌گذاری باید آماده باشد که بتوان با برنامه‌ریزی پیش رفت.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: جوانان روستایی باید در روستاها ساماندهی شوند و اگر نیاز به آموزشی در حوزه‌های مختلف دارند آن‌ها را آموزش دهیم، نیازی نیست جوانان روستایی برای آموزش به جایی بروند بلکه باید تلاش کنیم مربی به آن روستا برود و اگر در زمینه مربی با کمبود مواجه هستیم می‌توانیم از دیگر استان‌های کشور برای آموزش جوانان روستایی مربی بیاوریم.

وی بیان کرد: تعداد زیادی مربی برای آموزش جوانان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرده‌اند اکنون که شرایط آن پیش آمده می‌توانیم برای آوردن مربی اقدام کنیم، هماهنگی‌های لازم برای کلاس‌های کنکور انجام شده تا گروه‌های جهادی اساتید را بیاورند و کلاس برگزار کنند.

کرمی با اشاره به اینکه به گروه‌های جهادی گفته شده نیازی به ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان نیست بلکه نیاز داریم دانش آموزانمان از نظر علمی توانمند شوند ادامه داد: مدرسه یکی از زیرساخت‌ها به شمار می‌رود اما اگر معلمی برای آموزش دانش آموزان نداشته باشیم ساخت مدرسه بی فایده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر مربی توانمند باشد با کلاسی که در چادر هم برگزار شود توان بالا بردن دانش آموزان را دارد اما اگر معلم با طریقه آموزش دادن به دانش آموزان آشنا نباشد هزاران امکانات هم که فراهم شود نمی‌تواند از آن استفاده درست کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟