Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:42:57 GMT

سقف بودجه 98 تصویبی در کمیسیون تلفیق تغییر نمی کند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۱۳۷

سقف بودجه 98 تصویبی در کمیسیون تلفیق تغییر نمی کند

تهران-ایرنا- نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: با توجه به اظهارات وزیران اقتصادی و نمایندگان در جلسه غیر علنی ، سقف بودجه تصویبی در کمیسیون تلفیق در هنگام بررسی تغییری نمی کند.

«محمد جواد ابطحی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: در جلسه غیرعلنی خانه ملت که از صبح امروز در مجلس آغاز شده وزیران صنعت، معدن و تجارت و نفت گزارشی درمورد وضعیت اقتصادی کشور به نمایندگان مجلس ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق نیز در مورد روند بررسی لایحه بودجه سال 98 کل کشور گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.
نماینده خمینی شهر در مجلس ادامه داد: قرار است علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی هم در جلسه غیر علنی جمع بندی نهایی در مورد لایحه بودجه سال 98 کل کشور را انجام دهد و موضوعات مربوط به آن تعیین تکلیف شود.
ابطحی همچنین اظهار داشت: با توجه به صحبت هایی که وزیران و نمایندگان مجلس تاکنون انجام داده اند به نظر می رسد سقف بودجه سال آتی در هنگام بررسی در جلسات علنی هیچ تغییری نکند و مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس عینا تصویب شود.
وی یادآور شد: نمایندگان در نوبت عصر مجلس نیز وارد بررسی کلیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور می شوند.
به گزارش ایرنا، مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای بحث و بررسی لایحه بودجه سال 98 کل کشور و مسایل اقتصادی کشور با حضور محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیران نفت، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی جلسه غیرعلنی تشکیل داد.
تا زمان مخابره این خبر جلسه غیرعلنی ادامه دارد.
سیام**9121**1058**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس غيرعلني بودجه98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی، درباره نحوه تعامل و همکاری دولت با مجلس جدید، اظهار کرد: بنای ما بر همکاری، همراهی و تعامل مثبت با مجلس بوده و آنچه که نمایندگان در بحث های نظارتی مطرح کردند، این موارد را به جد دنبال کردیم تا پاسخگو باشیم و در جایی که لازم هست، درباره آنها توضیح دهیم. یا در بحث تقدیم لوایح سعی کردیم در کمیسیون همراهی لازم را داشته باشیم و در صورت امکان نظرات را اصلاح کنیم. یا اگر طرح هایی دادند که مناسب بوده آن طرح را تأیید کنیم.

بنابر گزارش شفقنا، وی ادامه داد: قطعاً با مجلس جدید هم این رویه ها را ادامه خواهیم داد. در دو سال گذشته تجربه جدیدی به دست آوردیم و امیدواریم که مدیران ارشد ما از افراط و تفریط در این باره اجتناب کنند و یک رابطه حسنه، معقول و منطقی با نمایندگان عزیز داشته باشند.

حسینی تأکید کرد: روابط مثبت و همکاری دولت و مجلس به نفع کشور است تا اینکه اصطکاک وجود داشته باشد و تنش ایجاد شود و در نهایت کارها با مشکل رو به رو شوند.

وی با بیان اینکه قطعاً با هماهنگی، همدلی و هم اندیشی، بهتر از گذشته می توانیم عمل کنیم، گفت: دولت و مجلس یازدهم همکاری خوبی با یکدیگر داشتند و امیدواریم که در مجلس دوازدهم تعامل بهتری حاصل شود و در نهایت این همکاری و هماهنگی به نفع مردم باشد.

وی درباره پیگیری لوایح اولویت دار در مجلس جدید بیان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۶۰ لایحه به مجلس تقدیم شد که تعدادی از این لوایح به قانون تبدیل شدند، ولی تعداد قابل توجهی هنوز باقی مانده و در نوبت بررسی هستند. لوایح یک فوریتی و دو فوریتی یا لوایح اولویت دار مشخص شدند و سعی داریم با همکاری نمایندگان این لایحه ها را به سرانجام برسانیم.

حسینی اظهار داشت: در حال حاضر به دنبال این هستیم که بررسی «بودجه» و «برنامه هفتم توسعه» در مجلس یازدهم به پایان برسد. در موضوعات اجتماعی نیز کمیسیون اجتماعی اصرار دارد که مساله تعیین تکلیف تعطیلات مشخص شود و به مجلس آینده واگذار نشود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898571

دیگر خبرها

  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس