Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@10:45:55 GMT

وین کارت سامان، هم سود می‌دهد هم جایزه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۱۷۹

وین کارت سامان، هم سود می‌دهد هم جایزه

پول‌نیوز - وین‌کارت، یک کارت‌بانکی است که دارندگان آن می توانند ضمن کسب سود بابت مانده موجودی خود از طریق انجام هریک از فعالیت‌های بانکی مثل خرید‌های روزانه، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه و غیره امتیاز کسب کنند و هر فصل در قرعه‌کشی 444 جایزه نقدی شرکت کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، هر فصل 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

200.000.000 تومان جایزه نقدی بین همه کسانی که با استفاده از کارت خود برای کارهای روزمره مالی و بانکی حداقل 100 امتیاز کسب کرده باشند قرعه کشی خواهد شد.

این گزارش حاکی است همه علاقه مندان به استفاده از یک کارت برای کسب سود و شرکت در قرعه کشی می‌توانند به شعب بانک سامان مراجعه کنند و ضمن افتتاح حساب و انجام کارهای روزمره بانکی شانس خود را برای بهره مندی از جوایز وین بالاتر ببرند.

گفتنی است در هر فصل 444 جایزه نقدی به مبلغ 12 میلیارد ریال مشتمل بر 4 جایزه هر یک به مبلغ 1 میلیارد ریالی، 40 جایزه 100 میلیون ریالی و 400 جایزه 10 میلیون ریالی بین دارندگان وین کارت قرعه‌کشی خواهد شد.

اطلاعات بیشتر را در سایت بانک سامان بخوانید یا با 0216422 تماس بگیرید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سامان وین کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد گفت:در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان ومسافران مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵ میلیارد ریال از حساب بانکی آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود:شاکیان در اظهارات ابتدایی خودشان بیان داشتند با توجه به اینکه از این کارت هیچ گونه تراکنش اینترنتی نداشته اند، از نحوه‌ی برداشت مبالغ از حساب خود بی اطلاع بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: درادامه روند رسیدگی به پرونده تشکیل شده، پرونده‌های متعدد دیگری نیز با عنوان مشابه در پلیس فتا شهرستان محمودآباد تشکیل شد.

او افزود:با توجه به تعدد پرونده‌های واصله و پیچیدگی موضوع، تیم کارشناسان پلیس فتا شهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی کارشناسان استان لرستان تشکیل و با توجه به بررسی‌های تخصصی شبانه روزی یکی از متهمان پرونده در یکی از روستا‌های استان لرستان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری