Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای رفع محرومیت ۶۰۰ میلیون تومان به ۵ روستای محروم بخش بازفت واقع در شهرستان کوهرنگ اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا، مهرداد شریف‌پور با بیان اینکه دی‌ماه امسال ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به روستاهای مناطق محروم استان اختصاص یافته است، اظهار کرد: هدف از ارائه خدمات در مناطق محروم توانمندسازی ساکنان این روستاها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خرید لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های نیازمند، افزود: ۷۲۰ قلم کالا شامل کپسول گاز مایع، اجاق گاز، آبگرمکن برقی و تانکر آب برای اهالی ۵ روستای بخش بازفت خریداری و در بین ساکنان توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند ساکن این روستاها ۲۰۰ بسته بهداشتی و ۲۰۰ سبد غذایی دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: کالاهای پیش‌بینی شده در سبد غذایی شامل نیازهای اولیه غذایی از جمله برنج، روغن، قند و چای است.

شریف‌پور به اختصاص ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار جهت تعمیر سرویس‌های بهداشتی ۸۰ واحد مسکونی این روستاها اشاره و عنوان کرد: طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی سبب ارتقای کیفی این واحدها در روستاها شده است.

وی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان را از رویکردهای این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: ۴۰ میلیون تومان نیز در راستای کمک به ایجاد اشتغال خانگی به خانواده‌ها اعطا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مناطق محروم منطقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- جشنواره ملی فرهنگی ورزشی، روستایی و عشایری در کوهرنگ

- همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت در نقاط مختلف استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود    

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری