Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:47:57 GMT

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۲۸۴

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به مسابقات گزینشی بازیهای ساحلی جهان، روز جمعه ۳ اسفندماه در شهر آبادان برگزار می شود.

دو  مسابقه گزینشی به ترتیب روزهای ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه سال ۹۸ در شهر لیسبون پرتغال و روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸ در شهر بوزیوس برزیل برای تمامی کشورهای عضو در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب این فرصت به تمام کشتی گیران ساحلی دنیا داده شده تا شانس خود را برای حضور در بازی های ساحلی جهان امتحان کنند.

مسابقات کشتی ساحلی بازی های ساحلی جهان روزهای ۶ تا ۸ مهرماه سال ۹۸ در کشور آمریکا برگزار خواهد شد.

کد خبر 4543134

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی هر دو از نظر روحی و بدنی آماده شرکت در مسابقات گزینشی آسیایی هستند. - اخبار ورزشی -

طالب نعمت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درحالیکه قرار است همراه با دو ملی‌پوش ایران در مسابقات گزینشی آسیایی، روز چهارشنبه هفته جاری راهی بیشکک شود، درباره وضعیت آمادگی این نفرات اظهار داشت: از نظر روحی هر دو آماده شرکت در مسابقه‌اند، از نظر آمادگی بدنی هم شرایط‌شان خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

صعود 4 کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی

 

وی ادامه داد: به هر دو نفر برای کسب سهمیه المپیک امیدوار هستیم، امین کاویانی‌نژاد که به اندازه کافی در این سالها میدان دیده، از مسابقات نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان گرفته تا رقابت در سطح بزرگسالان و تجربیات خوبی دارد. علیرضا مُهمدی هم از سال گذشته تاکنون روند رو به جلویی داشته و پیشرفتش محسوس است. هرچند در کشتی فرنگی یک مقدار پیش‌بینی کردن سخت است اما خیلی امیدوار هستیم که ان‌شاءالله بچه‌ها بتوانند در همین گزینشی آسیایی کسب سهمیه کنند.

عضو کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی در رابطه با حریفان جدی کاویانی‌نژاد و مُهمدی در مسیر کسب سهمیه المپیک در قرقیزستان، تصریح کرد: در وزن 77 کیلوگرم امین در وزن پرترافیکی کشتی می‌گیرد که مدعیان زیادی دارد، کشتی‌گیران قزاق، کره و چین اصلی‌ترین حریفانش در گزینشی هستند، در وزن علیرضا هم کشتی‌گیر ازبکستانی حریف خوبی است که در وزن 82 کیلوگرم صاحب عنوان بوده و در 87 کیلوگرم هم مدال بازی‌های آسیایی دارد. کشتی‌گیران چین و قرقیزستان هم حریفان قابلی هستند اما جوان‌های ما، هر دو شایسته هستند و می‌توانند از سد رقبا عبور کنند.

نعمت‌پور در خاتمه نیز گفت: همه امید داریم که بچه‌ها بتوانند در بیشکک کار کسب سهمیه را تمام کنند و بعد از این تمرکزمان روی مباحث آماده‌سازی تیم برای المپیک باشد. ان‌شاءالله بعد از مسابقات گزینشی آسیایی و جام تختی، استارت اردوهای متمرکزمان برای المپیک را خواهیم زد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به میدان مشخص شد
  • زمان دقیق بازگشت حسن یزدانی به کشتی مشخص شد
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی