Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره مسابقه دو صحرانوردی به مناسبت تجلیل از مقام شهید رئیسعلی دلواری در بوشهر برگزار می‌شود. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رئیس دانشگاه پیام نور بوشهر صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری دو صحرانوردی رعد با حضور دانشجویان سراسر کشور با گرامیداشت روز بوشهر و با بیان اینکه این دو صحرانوردی 16 اسفند برگزار می‌شود اظهار داشت: دومین دوره مسابقه دو صحرا نوردی رعد همزمان به بزرگداشت هفته بوشهر در 16 اسفندماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا بحرانی با بیان اینکه دو صحرانوردی رعد به طول 10 کیلومتر به میزبانی دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: مسابقه دو صحرا نوردی رعد به مسافت 10 کیلومتر از روستای چاه تلخ جنوبی تنگستان تا موزه شهید رئیسعلی دلواری ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه درسطح ملی برگزار می‌شودخاطر نشان کرد: به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبلغ 20 میلیون ریال، 15 میلیون ریال و 10 میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد ضمن اینکه به 10 نفر به قید قرعه مبلغ 2 میلیون ریال اهدا می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر درخصوص هدف برگزاری این مسابقه تصریح کرد: کشورهای‌های مختلف جهان با برگزاری رویدادهای علمی فرهنگی ورزشی همواره درصدد تجلیل از مفاخر خود وبرند سازی و معرفی هرچه بیشتر آنها به دنیا هستند.

دو صحرانوردی کارگران کشور در استان لرستان برگزار شد برترین‌های مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور مشخص شدند رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور در گیلان‌غرب آغاز شد

بحرانی با بیان اینکه در ایران شخصیت‌ها و فرصت‌های فراوانی وجود دارند که بتوان چنین رویدادی برای آنان برگزارشود خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور بوشهربه منظور تجلیل از مفاخر ملی و استانی و همچنین افزایش حس تعلق سرزمین مادری و برند سازی برنامه‌های کشوری به نام مفاخر و مشاهیر استان مسابقه ملی دو صحرانوردی با عنوان "رعد" به منظور تجلیل از مقام شهید رئیسعلی دلواری، قهرمان مبارزه با استعمار برنامه ریزی کرده است که در سال‌های آینده مسیر نهایی این مسابقه از موزه شهید رئیسعلی دلواری تا محل شهادت این سردار بزرگ جنوب مبارزه با استعمار در تنگگ بوشهر است.

وی اظهار امیدواری کرد: این مسابقه با حمایت‌های لازم درسال‌های آینده بتوان درسطح بین المللی برگزار شود.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی