Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:14:48 GMT

بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی در خاش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۳۳۶

بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی در خاش برگزار شد

‌با حضور امام جمعه و اقشار مختلف مردم خاش بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان به خاش در مسجد جامع این شهرستان باشکوه برگزار و شرکت کنندگان در این مراسم وقوع این حادثه دردناک و به شهادت رسیدن شماری از پاسداران وطن را محکوم کردند.

‌به گزارش ایسنا- مردم ولایتمدار شهرستان خاش ضمن بزرگداشت مقام شهیدان با برپایی تجمع اعتراض آمیز و به صورت خودجوش حادثه تروریستی جاده زاهدان را محکوم و اهمیت مبارزه با اشرار و گروهک‌های خرابکار و معاند نظام اسلامی را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم خاش با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر تکفیری، مرگ بر منافق و مزدور آمریکایی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های معظم شهیدان و مجروحان حادثه تروریستی نابود شدن جنایتکاران و حامیان آنها را فریاد زدند.

امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم با گرامیداشت مقام شهیدان و محکوم کردن حادثه تروریستی و با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری در همین موضوع گفت: از وزارت کشور و مسئولان نظام می‌خواهیم ابعاد این حادثه را با دغدغه و جدیت و قاطعیت بالا مورد بررسی قرار دهند تا در اسرع وقت مزدوران آمریکایی و جاسوسان و عوامل ایجاد نا امنی و شرارت و تفرقه در منطقه شناسایی و دستگیر و به مجازات عمل ننگین شأن برسند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: حادثه تروریستی جاده زاهدان و شهادت پاسداران وطن بسیار دردناک بوده و تمام مردم ایران و دنیا این عمل شیطانی و جنایتکارانه و شنیع را محکوم کرده اند و هیچ فرد با وجدان و مسلمانی این اقدام ننگین و پلید را تأیید نمی‌کنند لذا این حرکت زشت از نگاه اسلامی و انسانی حرام و به شدت محکوم می‌باشد.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام و کشور از توسعه و پیشرفت و آبادانی و اتحاد یکپارچه مردم ایران و از همگرایی ملت در هراس هستند که این عمل در راستای فتنه انگیزی و تفرقه افکنی و دور کردن استان از مسیر توسعه و رشد و آبادانی رخ داده است.

امام جمعه خاش تاکید کرد: از تمام مرزداران و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی می‌خواهیم با اشرار و سرسپردگان بیگانه و عوامل خرابکارانه مقابله کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهدای حادثه تروریستی خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت صبح چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم استان البرز با اشاره به در پیش بودن هفته معلم گفت: آخرین هماهنگی‌ها برای گرامیداشت هفته معلم ۱۴۰۳ انجام شده و از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار معلمان برگزیده استان با مقام معظم رهبری، دیدار با رئیس جمهور، رؤسای مجلس و قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت تکریم معلمان مدارس استثنایی استان مطرح کرد: ابتکاری که امسال برای اولین بار به کار رفته این است که با توجه به اهمیت آموزش و پرورش استثنایی و جنس خاص زحمات این همکاران، دو معلم شاغل در مدارس استثنایی به صورت جداگانه تحت عنوان معلم نمونه مدارس استثنایی تقدیر خواهند شد.

وی استفاده از خدمات رفاهی، ورزشی و اقامتی را از دیگر برنامه‌های هفته معلم برشمرد و عنوان کرد: از دهم تا بیستم اردیبهشت ماه استفاده از تمامی فضاهای ورزشی، اقامتی و رفاهی استان برای همکاران به صورت رایگان است. همه مناطق آموزش و پرورش البرز مکلف شده اند تقدیر شایسته ای از همکاران به ویژه معلمان نمونه شهرستان‌ها داشته باشند.

حجرگشت در پایان تصریح کرد: تقدیر از مقام معلم در سطح استان البرز، استفاده از تبلیغات محیطی، تقدیر از مقام معلم در رسانه ملی استان و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه در زمینه بزرگداشت مقام معلم از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان البرز در این هفته خواهد بود.

کد خبر 6087453

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم