Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان در خصوص بررسی لوایح استعماری در بیانیه‌ای نوشت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ چگونه اجازه تصویب ترکمانچای دیگری را می‌دهید؟

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان در خصوص بررسی لوایح استعماری در مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به زیاده خواهی‌ها و بدعهدی‌های دشمنان و سخن خداوند متعال مبنی بر اینکه یهودی و نصاری از شما راضی نخواهند شد مگر آنکه از آنان پیروی کنی، چگونه به خود اجازه تصویب ترکمانچای دیگری را می‌دهید؟   متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
الذین یتربصون بکم فان کان لکم فتح من الله قالو الم نکن معکم و کان للکافرین نصیب قالو الم نستحوذ علیکم و نمنعکم من المومنین فالله یحکم بینکم یوم القیامه و لن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همانا مترصد شمایند پس اگر از جانب خداوند فتحی برسد میگویند مگر با شما نبودیم و اگر برای کافران فتحی باشد میگویند مگر ما بر شما تسلط نداشتیم و شما (از ورود در جمع) مومنان باز نمیداشتیم؟ پس خداوند روز قیامت میان شما داوری میکند و خداوند هرگز بر زیان مومنان برای کافران راه تسلطی قرار نداده است.

ریاست و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز پس از برداشتن گام اول انقلاب اسلامی و رسیدن به چهل سالگی انقلاب شکوهمند سال ۱۳۵۷ مستحضر هستید ملت عزیز ایران همواره مصائب و مشکلات گوناگونی را در جهت استقرار و و تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ آن بر دوش کشیده و از هیچ جانفشانی در راه نورانی نهضت کوتاهی ننموده است.

از سال ۱۳۹۲ دولت تدبیر و امید با رویکرد مذاکره و تحت نام تعامل با دنیا، بازی رایزنی و گفتگو با گروه ۱+۵ بر سر برنامه صلح آمیز هسته‌ای را آغاز نمود و سرانجام در تابستان سال ۱۳۹۴ توافقی ننگین امضا شد که پس از گذشت سه سال و نیم از انعقاد قرارداد نامبرده نه تنها مشکلات را حل نکرد که مشکلات جدیدی نیز بر ملت ما تحمل کرد و بدعهدی دشمن مکار بر همه ایرانیان ثابت گشت.

اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به زیاده خواهی‌ها و بدعهدی‌های دشمنان و سخن خداوند متعال مبنی بر اینکه یهودی و نصاری از شما راضی نخواهند شد مگر آنکه از آنان پیروی کنی، چگونه به خود اجازه تصویب ترکمانچای دیگری را می‌دهید؟

شما بزرگواران همانگونه که بخاطر دارید رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیاناتی راه گشا در خصوص لوایح مختلف این نکته را خاطر نشان کردند که بررسی لوایح و کنوانسیون‌های گوناگون در مجلس و ... دارای اشکال نیست لکن دامنه استقلال که شعار مسلم و واضح ما در طول این چهل سال بوده به ما اجازه الحاق به برخی کنوانسیون‌ها را نمی‌دهد.

نکته‌ی دیگر آنکه آیا اعضای مجمع میپذیرند لایحه‌ای را بپذیریم و به کنوانسیونی محلق شویم که علی الظاهر ادعای مبارزه با تروریسم را دارد در صورتی که تعریف و مصادیق تروریسم از نظر ما و استکبار جهانی به رهبری ایالات محتده کاملا متفاوت است؟ آیا این عمل یک خطای راهبردی و خودتحریمی فلج کننده برای کشور آن هم در چنین شرایطی نیست؟

امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام باید بداند و میداند آن هنگام که مسئولین دولتی ما در مجلس و کمیسیون ویژه برجام قسم جلاله میخوردند و برجام را آفتاب تابان میخواندند نتیجه اش وضع کنونی کشور است حال که جناب ظریف در مجلس نتوانسته تضمین بدهد و صرفا به دلیل بهانه ندادن به امریکا سعی در تصویب لایحه fatf و پالرمو و cft دارد اوضاع چگونه نابسامان خواهد شد؟

در پایان ما دانشجویان انقلابی با عنایت به آیه شریفه ۱۴۱ سوره نسا که در آغاز این نوشتار آمد و هم چنین پیروی از سخن خداوند متعال و با توجه به سابقه سیاه و تاریک غرب و ادله مضحک حامیان لوایح و سخنان رهبر فرزانه انقلاب در تبیین جایگاه استقلال کشور و با عنایت به در نظر گرفتن پیامد‌های ناگوار لوایح نامبرده شدیدا خواستار رد و عدم تصویب آن در مجمع هستیم. بدیهی است در صورت تصویب و الحاق به کنوانسیون‌های استعماری، پیامد‌های وحشتناک آن در جامعه به خصوص در حوزه مسائل اقتصادی بر عهده شخص آقای رئیس جمهور و حامیان و شما تصویب کنندگان خواهد بود. امید است مجمع تشخیص مصلحت نظام در این آزمون دشوار الهی سربلند و پیروز باشد، انشالله.

والسلام علی من التبع الهدی
 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام پالرمو fatf چیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیات گلف کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مجمع انتخابات هیات گلف استان اظهار کرد: این هیات در آغاز راه و تازه تاسیس است و باید از همین ابتدا زیربنای آن را محکم نهاد و انسجام هیات را حفظ کرد.

غلام ویسی تاکید کرد: در آینده نزدیک سعی خواهیم کرد زیرساخت‌های این رشته که توسط سرپرست قبلی هیات گلف استان ایجاد شده است را توسعه دهیم.

فرهاد پرویزی در این مجمع توانست ۱۱ رای از مجموع ۱۱ رای ماخوذه را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • پیکان و آردی از چرخه تاکسیرانی قزوین خارج می‌شود
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب درباره عملیات «وعده صادق»
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد
  • شرایط مبهم است | واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست | اسرائیل پاسخ ندهد، درگیری ادامه پیدا نمی‌کند
  • توصیه آمریکا به اسرائیل بعد از حمله موشکی سپاه به روایت محمد صدر /واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست
  • پیام سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی»
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید
  • اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند