Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@16:10:19 GMT

تصادف در محور بروجن 11 مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۴۶۴

تصادف در محور بروجن 11 مصدوم برجا گذاشت

شهرکرد- ایرنا- مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد یک دستگاه پراید با خودروی پژو در محور لردگان به بروجن 11 مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اورژانس استان از ایرنا، فرامرز شاهین با اعلام این خبر افزود: جمعه شب بر اثر برخورد خودروی سواری پراید با پژو در محور لردگان به بروجن حوالی دوراهان11 نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با اعلام این حادثه به مرکز پیام اورژانس بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان پس از دریافت اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریتهای پزشکی به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام پزشکی قانونی و پلیس راه استان فوتی های تصادفات رانندگی امسال بیش از 40 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.
به گزارش ایرنا، لردگان در 160کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و محور بروجن به لردگان یکی از محورهای ترانزیتی فلات مرکزی به جنوب کشور است.
7363/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی حوادث بروجن اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرزین رضازاده افزود: چهارشنبه شب، به دنبال گزارش تصادف ۳ خودروی پرشیا، سمند و ۲۰۶، تعداد ۱۱ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.
او تصریح کرد: ۸ نفر از مصدومان این حادثه توسط واحد‌های عملیاتی اورژانس به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل و ۳ نفر درمان سرپایی دریافت کردند.
رضازاده گفت: وضعیت مصدومین طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه پایدار است.

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • مصدومیت ۴ کودک در پی تصادف رانندگی در آبادان
  • امدادرسانی به یک مصدوم در محور بروجن به بلداجی
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم