Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ایران با دعوت فدراسیون کشتی مجارستان و تقبل هزینه ها پیش از رقابت های بین المللی جایزه بزرگ در یک اردوی پنج روزه مشترک با تیم مجارستان شرکت می کند.
 
    ترکیب ایران برای حضور در اردوی مشترک و  تورنمنت مجارستان به شرح زیر است-:
    وزن ۵۵ کیلوگرم: رضا خدری
    وزن ۶۰ کیلوگرم: شیرزاد بهشتی طلا
    وزن ۶۳ کیلوگرم: محمد نوربخش- میثم دلخانی
    وزن ۶۷ کیلوگرم: محمد الیاسی
    وزن ۷۲ کیلوگرم: محمدرضا آقانیا
    وزن ۷۷ کیلوگرم: پیام بویری
    وزن ۸۲ کیلوگرم: جمال اسماعیلی
    وزن ۸۷ کیلوگرم: یوسف قادریان
    وزن ۹۷ کیلوگرم: حسن آریایی نژاد
    وزن ۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره‌جیلی
    مربیان: ناصر نوربخش- رسول جزینی- عادل بالی تبار
    داور: مهدی آقا ولی
    سرپرست: حسام الدین جعفری

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مجارستان که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی است، روزهای 4 و 5 اسفند ماه سال جاری در این کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رقابت کشتی کشتی فرنگی وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز

به گزارش قدس آنلاین مسابقات گزینشی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته کشتی فرنگی عصر امروز(یکشنبه) در بیشکک قرقیزستان به پایان رسید. در این پیکارها علیرضا مهمدی و امین کاویانی‌نژاد از ایران موفق به کسب سهیمه شدند. با ثبت این ۲ سهمیه، فرنگی کاران ایران با تیم کامل راهی پاریس خواهند شد.

موفقیت شاگردان حسن رنگرز در قرقیزستان از دید اتحادیه جهانی کشتی دور نماند. این اتحادیه با انتشار عکس ملی پوشان ایران نوشت: کشتی فرنگی ایران تنها تیمی در جهان است که سهمیه کامل حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کرده است.

نمایندگان کشتی ایران در رشته آزاد نیز پنج سهمیه کسب کردند. در این رشته روسیه و جمهوری آذربایجان با ۶ سهمیه در جهان پیشتاز هستند.

ورزش ایران تا کنون موفق به کسب ۳۰ سهمیه برای حضور در بازی های المپیک شده که ۱۱ سهمیه آن مربوط به رشته کشتی است. به عبارتی ورزشکاران این رشته ۳۶ درصد سهمیه های ایران را کسب کردند

سهمیه‌های کشتی به اسم کشور است و فدراسیون بعد از برگزاری انتخابی‌ها نفرات نهایی پاریس را مشخص می کند.

برای تیم کشتی فرنگی ایران مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۶۷، امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷، علیرضا مهمدی در وزن ۸۷، محمد هادی ساروی در وزن ۹۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه شدند.

نمایندگان ایران در مسابقات جهانی بلگراد چهار سهمیه و در گزینشی آسیا ۲ سهمیه گرفتند.

در کشتی آزاد نیز رحمان عموزادخلیلی در وزن ۶۵، یونس امامی در وزن ۷۴، حسن یزدانی در وزن ۸۶، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه های ایران را کسب کردند.علیرضا سرلک نیز به مسابقات گزینشی استانبول اعزام می شود و در صورت کسب سهمیه مسافر پاریس خواهد شد.

در کشتی آزاد هنوز تکلیف نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک مشخص نیست و قرار است یک انتخابی بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور در این وزن برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز