Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@12:39:49 GMT

گاردین: حق با ایلهان عمر است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۵۳۷

گاردین: حق با ایلهان عمر است

الکس کوچ در مقاله‌ای در گاردین به این موضوع می‌پردازد که میان حقایق سیاسی در آمریکا و اظهارات ضد یهودی در این کشور فرق وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، درباره نفوذ لابی صهیونیستی در آمریکا حق با ایلهان عمر است. الکس کوچ در مقاله‌ای در گاردین به این موضوع می‌پردازد که میان حقایق سیاسی در آمریکا و اظهارات ضد یهودی در این کشور فرق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این یادداشت به این موضوع پرداخته است که هنوز نفوذ صهیونیستها در آمریکا حرف اول سیاست خارجی این کشور را می زند. وی می نویسد: صاحب نفوذان اسرائیلی با سوء استفاده از ادبیات ضد یهودی، قصد ندارند قدرت و نفوذ خود را در آمریکا از دست بدهند.

 

به گفته این نویسنده پول در جامعه آمریکا حرف اول را می‌زند و لابی های اسرائیل هزینه کمپین‌های انتخاباتی را می‌دهند تا بعدا پول خود را از طریق نمایندگان به دست آورند.

 

ایلهان عمر یکی از اولین زنان مسلمان است که به تازگی وارد کنگره آمریکا شده است. اخیراً ایلهان در سخنرانش اش در کنگره علیه نفوذ صهیونیستها در آمریکا حرف شد.

 

وی در این سخنرانی و سخنرانی های دیگر بارها گفته است که رژیم آپارتاید اسرائیل جهان را با استفاده از میلیاردهای یهودی تحت سلطه خود درآورده است.

 

منبع: گاردین

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر ارشاد حمله تروریستی راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی22 بهمن حادثه تروریستی اردبیل نماز جمعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی 22 بهمن لابی صهیونیست ایلهان عمر مسلمانان آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: گر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود. نماینده‌های مجلس درد مردم را به خوبی لمس می‌کنند

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • گاردین: ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست
  • گاردین: ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست | احمقانه است اگر فرض کنیم این پایان کار است
  • بهروز افخمی: باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • بهروز افخمی : باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس